6 محیط کاری بسیار مناسب و جذاب

6 محیط کاری بسیار مناسب و جذاب
  • 1391/5/16
  • امیر امام جمعه
  • 1

آیا شما هم در هر روز مجبور به نوشتن مطالب زیادی برای مدرسه و دانشگاه میباشد؟ یا باید گزارش های خود را در زمینه کاری تکمیل نمایید؟ و یا این که دارای کارهای مختلفی با رایانه خود میباشد؟ بیشتر افراد در هر روز مجبور هستند این کارها را انجام دهند ولی نکته مهم در این باره محیطی است که شما در آن به فعالیت میپردازید و زمان زیادی را برای انجام کارهای خود در آن صرف می نمایید. شما میتوانید این کارها را در یک اتاق با دیوار های بسیار کوچک و سقف کوتاه و محیطی دلگیر انجام دهید یا این که محیط بسیار تمیز با طراحی جذاب و لوازم مناسب را ترجیح دهید. بیشتر ما گزینه دوم را انتخاب خواهیم کرد ولی در واقعیت توجه بسیار کمتری به محیط کاری خود داریم و فقط قصد انجام دادن سریع تر کار ها را در سر داریم. در ادامه 6 محیط کاری بسیار مناسب و راحت  برای انجام کارهای روزانه را به شما معرفی میکنیم. این تصاویر از سایت reddit جمع آوری شده اند که کاربران مختلف از تمامی کشور ها میتوانند تصاویر مربوط به محیط کاری خود را در آنجا قرار دهند.

تصویر بالا توسط poisondwarf به ثبت رسیده است که محیط بسیار مناسبی برای کار میباشد و فاکتور اصلی در آن ساده گرایی است. وقتی که شما با دقت بیشتر به این محیط نگاه کنید متوجه میشوید که فقط از دو میز که در گوشه اتاق کنار هم قرار گرفته اند تشکیل شده است. ولی با این حال در این محیط همه چیز بسیار تمیز و آرام به نظر میرسد. و نکته دیگر درباره این تصویر این است که هیچ گونه سیمی در آن مشاهده نمیشود که باعث خلوت تر شدن محیط شده است.

این تصویر مربوط به دفتر خانگی mrjoey35 میباشد و همان طور که دیده میشود بسیار آرام است. قسمت اصلی این محیط میزی میباشد که بقیه اجزا بر روی آن قرار گرفته اند. البته از پشت مانیتور ها نیز نور های آبی رنگی خارج شده اند که نقوش زیبایی را تشکیل داده است و این محیط کاری را بیشتر به خانه ای راحت تبدیل کرده است. این محیط کاری برای بازده بیشتر کاری و آسودگی فیزیکی نیز بهینه سازی شده است.

در چند سال اخیر موجی برای استفاده از مانیتور های بالا تشکیل شده است که در مقابل مانیتور های استاندارد کنونی قرار گرفته اند. فردی با نام کاربری dopamean در تصویر محیط کاری خود که از 3 مانیتور عمودی تشکیل شده است را نشان میدهد. شاید این طراحی کمی قدیمی به نظر برسد ولی هنوز هم عالی و زیبا میباشد. و علاوه بر آن توجه کسانی که از این محیط بازدید میکنند را به سوی خود جلب می نماید. عدم وجود هیچ گونه وسایل اضافی در این تصویر آرامش بسیار خوبی را ایجاد میکند.

همانند تصویر قبلی کاربری با نام Geglamash به ما نشان میدهد که استفاده از نمایشگر های عمودی میتواند در بسیاری از کارها برای ما مفید واقع شود. در این تصویر میتوانید دو مانیتور عمودی را مشاهده کنید که یکی برای کنترل موسیقی و دیگر برای دسترسی به کتابخانه دیجیتال است و البته در وسط یک مانیتور استاندارد نیز قرار دارد. نکته دیگر این در تصویر قرار دادن هدست در جایگاه مخصوص آن بر روی دیوار است که از شلوغ شدن محیط جلوگیری میکند.

Brobin نام محیط کاری خود را غار آسایش (welfare cave) گذاشته است که دارای طراحی بسیار جالبی نیز میباشد. شاید در این تصویر چیزی بیش از یک محیط کاری را مشاهده کنیم و بتوان عنوان اتاق کار را به آن داد. در قسمت اصلی 4 مانیتور را مشاهده میکنید که البته تنها وسایل موجود در اتاق نیستند و کنسول های بازی به همراه یک نمایشگر بر روی میز دیگری در اتاق قرار گرفته است. جزییات بسیار زیادی در این تصویر وجود دارد که به بیان آن ها نمی پردازیم.

و در آخر teheranaway محیط ایده آل خود را به همراه 6 نمایشگر به ما نشان میدهد که علاوه بر کار ، انجام بازی های رایانه ای نیز بر روی آن بسیار جذاب و مفرح میباشد. این محل کار دارای فضای زیادی نیز برای انجام دیگر کار ها میباشد و همین چنین مانیتور ها نیز به بهترین نحو در کنار یک دیگر قرار گرفته اند. و باید اشاره کرد که محیط کمی شلوغ نیز به نظر میرسد.

منبع : Make Use Of

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *