كتاب راهنماي آخرين و بهترين سيستم عامل اپل (iOS 5)

كتاب راهنماي آخرين و بهترين سيستم عامل اپل (iOS 5)
  • 1391/5/20
  • ITTeach
  • 4

همه ما بايد اطلاعاتي در مورد سيستم‌عامل‌هاي موبايل داشته باشيم در ماه گذشته كتاب تنظيمات اندريد رو معرفي كرديم كه با استقبال خوبي مواجه شد اما در اين نوبت از معرفي كتاب‌ها در خدمت شما هستيم با كتاب راهنماي سيستم عامل موبايل اپل يعني آي‌او‌اس 5، اميدواريم با مطالعه اين كتاب اطلاعات شما نسبت به اين سيستم عامل تكميل شده و استفاده بيشتري از سيستم عامل موبايل خود كنيد . در تهيه اين كتاب آقاي محمدرضا رشيدي  زحمت بسيار زيادي كشيدند چه در ترجمه و چه در ويرايش كتاب و خانم ويدا غلامي در تهيه و طراحي صفحات داخلي و جلد كتاب زحمات بسيار زيادي كشيده‌اند كه تشكرات لازم را از ايشان داريم .

بخش‌هایی از کتاب

وقتی اپل آیفون را در سال 2007 معرفی کرد،با همه دستگاه ها متفاوت بود.درست است که اولین گوشی هوشمند صفحه لمسی نبود،اما اولین گوشی بود که به طور وحشتناکی زیبا بود!بر علاوه،با وجود داشتن سخت افزارهای پر زرق و برق،این قسمت نزم افزاری آیفون بود که شوک عظیمی را در صنعت گوشی های هوشمند وارد کرد و آیفون را آیفون کرد!

سیستم عامل آیفون به طوری طراحی شده بود تا به آسانی بتوان با آن کار کرد و با جمع آوری تمام قابلیت های یک گوشی هوشمند لمسی،کاری کرد که همه بتوانند از آن استفاده نمایند.این دلیلی است که آیفون را به این اندازه مشهور کرد.

اما قبل از آن واقعه،سیستم عامل آیفون بسیار ساده و ابتدایی بود.به طوری که حتی نمی توانستید یک عمل کپی/پیست ساده را انجام دهید و سیستم چندرسانه ای پیام رسانی آن نیز بسیار بد بود.همچنین هیچ App Store وجود نداشت و Angry Birds تنها مانند یک نور ضعیف در چشمان شرکت Rovio Entertainment بود.

اما رفته رفته ورژن های جدید آیفون هر کدام قدرت پردازشی قوی تری را ارائه دادند و توانایی های بیشتری در این سیستم عامل پدید آمد.iOS در سال 2010 و بعد از عرضه آی پد دیگر آن سیستم عامل معمولی نبود.

حالا iOS5 عرضه شده است؛با پشتیبانی از آپدیت ها،ترفند ها و امکانات جدید. آیفون،آی پاد تاچ و آی پد حالا به راحتی قابل استفاده هستند.

با ما باشید تا از ماجراهای اصلی با خبر شوید!

لينك دانلود كتاب راهنماي سيستم عامل اپل (iOS 5)

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. من این مطلب رو با ذکر ویرایشگر و… با لینک دانلود خود کتابخانه ی گویا آی تی گذاشتم تو سایتم اشکالی نداره؟

  2. سلام،
    ببخشید اجازه هست از قالب وردپرسی سایتتون برای سایتم که یک سایت مذهبیه استفاده کنم؟
    تورو خدا زودتر جوابمو بدید…
    ما چند نفر چند هفتست که منتظر جواب شما هستیم…
    باتشکر از سایت به درد بخورتون!

    1. سلام دوست من
      توي ايميلي كه به خود بنده زديد گفتم كه نميشه
      اين قالب اهدا شده به مجله فرهنگي مذهبي راز 57 raze57.com
      از اونها بايد اجازه بگيريد…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *