FIFA 14 توسط EA برای PC , PS3 و Xbox 360 معرفی شد

FIFA 14 توسط EA برای PC ,  PS3 و Xbox 360 معرفی شد
  • 1392/1/30
  • مبين
  • 3

FIFA-14

شرکت EA  این هفته به طور رسمی نسخه جدید فیفا یعنی FIFA 14 را معرفی کرد اعلام شده که این بازی بی نظیر برای کنسول های PlayStation 3, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد. این بازی در طی چند سال اخیر پیشرفت های بسیاری داشته است.

همانطور که میدانید دو بازی PES و فیفا ب هم در حال رقابت هستند و هر سال هر دو بهتر از سال گذشته عمل کرده اند اما طبق نظر سنجی اخیری که  مجله E3 داشته است برخی از طرفداران PES به فیفا روی آورده اند. انتظار می رود که نسخه جدید فیفا یعنی فیفا 14 ابتدا برای پلی استیشن 4 عرضه شود چرا که خبرهایی در این باره  در دنیای مجازی اینترنت منتشر شده است. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درباره این بازی منتشر نشده است و شرکت EA فقط اعلام عرضه آن را کرده است. نظر شما چیست؟ آیا نسخه جدید بازی فیفا می تواند بهتر از PES عمل کند؟ شما کدام یک را ترجیح می دهید PES یا فیفا؟

geeky-gadget

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. اگه بخوام بی طرفی کنم،فیفا تو بعضی از زمینه ها بهتر از PES قوی تر عمل کرده همین طور که PES بهتر از فیفا در زمینه های دیگه بهتر کار کرده
    در اصل FIFA بازی ای هست که دقیقه و تمام اتفاق هایی که توی بازی رخ می ده به خود بازیکن مربوط میشه به طور مثال بازیکن خودش تعیین می کنه که با چه زاویه ای در چه حالت هایی به توپ ضربه بزنه اتفاقات غیر عادی توی بازی رخ نمی ده مثلا از وسط زمین یه نفر شوت بزنه و دروازه بان هیچ عمل کارسازی انجام نده که گل بشه .فیفا ۲۰۱۳ از نظر خیلی چیزها پیشرفت زیادی کرد(در کل بگم فیفا از نظر حرکت توپ و اینجور چیز ها خیلی بهتره)

    اما PES
    این بازی برای اونایی هست که به هیجان بازی بیشتر از واقعیت بازی علاقه دارند
    (جدا از مبحث کیفیت که PES بهتره)
    تا اونجایی که یادمه توی PES ، موقع دویدن همه سرعتاشون نزدیک به هم بود! همه مثل اسب می دویدن و اندازه ی فیفا انرژی تأثیری روی بازیکن نداشت.بازی انقدر سرعت بالایی داشت آدم فکر یاد دوران PS1 و PS2 می افتاد

    اما به طور کلی PES کیفت عالی داره و FIFA از نظر اظلاعات و آمار بازیکن و صدای گزارشگر Martin Tyler یه چیز دیگه اس

    من به هر دو بازی و طرفداراشون احترام میذارم و دعوت می کنم هر دو را بازی کنن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *