رونمایی رسمی لنوو از اسمارت فون رده میانی S850

رونمایی رسمی لنوو از اسمارت فون رده میانی S850
  • 1392/12/5
  • سهیل دارائی
  • 1

برند لنوو با دستی پر در کنگره جهانی موبایل ظاهر شد و چندین اسمارت فون ساخت خود را در این کنگره به معرض نمایش گذاشت.با توجه به مشخصات فنی اسمارت فون Lenovo S850 باید اذعان کنم که این اسمارت فون جزو خانواده اسمارت فون های رده میانی است.شاید باید بگویم که اگر نگاهی داشته باشیم به معرفی اسمارت فون های برند لنوو در این کنگره ؛ اسمارت فون Lenovo S850 حد وسطی از این اسمارت فون های رو نمایی شده است ! شاید بتوان اذعان کرد که برند لنوو ؛ در اسمارت فون S850 خود بیش تر به فکر کسانی بوده است که به رنگ خاص اسمارت فون و دوربین خوب آن اهمیت می دهند ! چرا که برند لنوو در ساخت و طراحی اسمارت فون S850 خود از دوربینی 13 مگاپیکسل بهره برده است و دوربین دوم آن نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی است.باید اضافه کنم که ؛ اسمارت فون Lenovo S850 در رنگ های گوناگون و متنوعی عرضه شده است و جالب است بدانید که بدنه آن پوشیده از شیشه می باشد.ضخامت اسمارت فون Lenovo S850 نیز بسیار اندک است و با این تفاسیر شاید بتوان نیجه گرفت که این اسمارت فون میانه رده سبک وزنِ باریک ؛ اسمارت فونی خوش دست و خوش ساخت می باشد.

02

حال برویم سراغ مشخصات فنی اسمارت فون Lenovo S850 . لنوو در این اسمارت فون رده میانی خود ؛ از نمایش گری پنج اینچی ISP ؛ با کیفیت تصویر ( رزولیشن ) 720 در 1280 پیکسل استفاده نموده است.البته با نگاه به تصاویر و مشخصات فنی این اسمارت فون ؛ شاید نا خود آگاه به شباهت آن با اسمارت فون S860 لنوو نیز پی ببریم.چرا که اسمارت فون S850 لنوو درست همانند اسمارت فون S850 همین برند ؛ در قلب خود یک پروسسور ( پردازنده ) چهار هسته ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز ( که با بر احتمالاا MT6582 باشد ) را جای داده است.باید اضافه کنم که این اسمارت فون رده میانی ؛ از سیستم عامل اندروید نسخه 4.2 Jelly Bean بهره می برد.همچنین گفتنی است که اسمارت فون Lenovo S850 از شبکه مخابراتی 3G پشتیبانی می کند و قرار است از دوسیم کارت به صورت هم زمان پشتیبانی نماید.

به نظر بنده ؛ اسمارت فون Lenovo S850 که جزو اسمارت فون های دو سیم کارته رده میانی بازار محسوب می شود یک ایراد بزرگ دارد ! آن هم وجود تنها یک گیگابایت حافظه رم برای این اسمارت فون است ! البته شاید بیش ترین حُسن این اسمارت فون بدنه پوشیده شده از شیشه و همچنین رنگ های متنوع بدنه آن است.در پایان باید اشاره داشته باشم که قیمت اسمارت فون Lenovo S850 ؛ 269 دلار می باشد.

» منبع : phonearena  «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *