سونی با تبلت اکسپریا Z2 بار دیگر رکورد « باریک ترین » و « سبک ترین » را شکست

سونی با تبلت اکسپریا Z2 بار دیگر رکورد « باریک ترین » و « سبک ترین » را شکست
  • 1392/12/5
  • بهراد جاود
  • 1

درست است، سونی باز هم رکورد زد و تبلت اکسپریا Z2 سبک ترین و باریک ترین تبلت ۱۰ اینچی ضد آب دنیا را به دنیا معرفی کرد. علاوه بر ضخامت باور نکردنی ۶.۴ میلی متری، تبلت اکسپریا Z2 با وزن ۴۲۶ گرمی برای مدل وای فای و وزن ۴۳۹ گرمی برای مدل LTE/3G سبک ترین تبلت ۱۰ اینچی ضد آب به حساب می آید.

Xperia_Z2_Tablet

سونی در طراحی این تبلت از زبان طراحی OmniBalance خودش استفاده کرده و وقتی آن را با کیبورد بلوتوث BKC50BT و همین طور Tablet Cover Stand ترکیب شود می تواند به یک قهرمان بی مثال در دفتر کار شما تبدیل شود. از حواشی بگذریم و به خود تبلت و ویژگی هایش بپردازیم. سونی برای صفحه نمایش تبلت اکسپریا Z2 از فناوری جدید LED تمام HD خودش به نام Live Colour LED استفاده کرده و وضوح این صفحه نمایش ۱۲۰۰p است. پردازنده این تبلت اسنپ دراگون ۸۰۱ چهار هسته و ۲.۳ گیگاهرتزی است. دو گیگابایت رم دارد و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که با میکرو SD می توان آن را افزایش داد.

این تبلت درست مثل اسمارت فون اکسپریا Z2 دو اسپیکر استریو دارد که خروجی S-Force Surround Sound دارد و همچنین مجهز به فناوری کاهش نویز صدا نیز هست. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اش حدود ۱۰ ساعت استفاده از این تبلت را به ارمغان می آورد. اما نکته مهم در مورد تبلت اکسپریا Z2 این است که این تبلت از فناوری Quick Charge 2.0 کوالکام بهره می برد که سبب می شود ۷۵ درصد زودتر از گذشته شارژ شود. دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت این تبلت هم به حسگر MP Exmor RS مجهز است.

تبلت اکسپریا Z2 در ماه مارس و در دو رنگ سیاه و سفید منتشر می شود. ضمنا سیستم عامل این سخت افزار نیز اندروید ۴.۴.۲ کیت کیت می باشد.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *