لنوو S860 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پا به عرصه وجود گذاشت

لنوو S860 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پا به عرصه وجود گذاشت
  • 1392/12/5
  • بهراد جاود
  • 1

لنوو، این شرکت ژاپنی که اخیرا موتورولا را خریداری کرده است امسال در MWC یک سه گانه جدید از اسمارت فون های خود معرفی کرد که سردم دار آنها S860 است، اسمارت فونی که به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که چند روز نیرو خواهد داشت و حتی می توانید با استفاده از کابل میکرو USB از این دیوایس به عنوان یک منبع تغذیه برای دیوایس های دیگر استفاده کنید.

باتری لنوو S860 قطعا بزرگترین نقطه قوت این دیوایس در بازار محسوب می شود. گفته می شود باتری این دیوایس می تواند ۲۴ ساعت در حالت تماس 3G و ۴۰ روز در حالت استندبای دوام بیاورد.

Lenovo_S860

این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی IPS با وضوح ۷۲۰X۱۲۸۰ پیکسل، دو اسپیکر در جلو، یک پردازنده چهار هسته ای و یک دوربین هشت مگاپیکسلی در پشت دیوایس است. با وزن ۱۹۰ گرمی و قطر ۱۰ میلی متری اش از سبک ترین و باریک ترین دیوایس ها به حساب نمی آید اما قاب فلزی اش ظاهر زیبایی به دیوایس بخشیده.

در پشت قاب فلزی زیبای خود، S860 یک پردازنده مدیاتک چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی ( لنوو اعلام نکرده که دقیقا کدام چیپ استفاده شده ولی به نظر می رسد MT6582 باشد ) و ۲ گیگابایت رم پنهان کرده است.

این دیوایس با اندروید ۴.۲ جلی بین عرضه می شود و از اتصال 3G و دو سیم کارت پشتیبانی می کند. علاوه بر این ۱۶ گیگابایت هم حافظه داخلی دارد ولی هنوز معلوم نیست که آیا می توان آن را با کارت میکرو SD افزایش داد یا خیر. و در آخر اینکه لنوو S860 قیمتی معادل ۳۴۹ دلار دارد.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *