با نوکیا آشا ۲۳۰ آشنا شوید

با نوکیا آشا ۲۳۰ آشنا شوید
  • 1392/12/5
  • بهراد جاود
  • 2

با اینکه نوکیا در MWC با معرفی سه اسمارت فون اندرویدی همه را شگفت زده کرد، اما این تنها چیزی نبود که این سازنده فنلاندی برای مخاطبان خود در این کنگره در بارسلونا آماده کرده بود بلکه یک عضو جدید از خانواده آشا هم در این رویداد حضور داشت: نوکیا آشا ۲۳۰.

این آشای جدید فقط ۶۲ دلار قیمت دارد و در دو نسخه عرضه می شود: مدل یک سیم کارته و مدل دو سیم کارته. آشا ۲۳۰ هم از رابط کاربری Fastlane استفاده می کند که امکان جست و جوی سریع بین نرم افزارها و ویژگی های دیوایس را فراهم می کند. علاوه بر رابط کاربری Fastlane، برخی از نرم افزار های اجتماعی و پیام رسانی معروف از جمله فیسبوک، توییتر، واتس اپ، دایرکت چت و وایبر برای این فیچر فون در دسترس است. دیگر نرم افزارهای اجتماعی مشهور از جمله ویجت، واین و لاین هم در این فهرست وجود دارند.

Nokia_Asha230

به لطف به روز رسانی نرم افزاری آتی، کاربران آشا ۲۳۰ از ۷ گیگابایت حافظه رایگان روی سرویس رایانش ابری OneDrive دریافت خواهند کرد ضمن اینکه یک سیستم بکاپ خودکار عکس ها روی OneDrive هم وجود خواهد داشت.

از لحاظ سخت افزاری این آشای جدید یک صفحه نمایش تمام لمسی ۲.۸ اینچی با وضوح  ۲۴۰X۳۲۰ پیکسل دارد که تراکم پیکسلی آن ۱۴۲ppi است. آشا ۲۳۰ دارای یک رم ۶۴ مگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایت است که با کارت میکرو  SD تا ۳۲ گیگابایت هم قابل افزایش است. یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در پشت این آشا قرار دارد و باتری آن هم ۱۰۲۰ میلی آمپر ساعتی است که ۴۲ ساعت پخش موسیقی را برای کاربر فراهم می کند.

این آشای جدید با وزن ۸۹ گرمی خود در رنگ های سیاه، سفید، زرد، قرمز، سبز و آبی عرضه می شود و قیمت این فیچر فون هم ۶۲ دلار است.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. مطلب فوق به صورت لینک در «فوج» قرار گرفت. «فوج» یک سایت به اشتراک گذاری لینک است.

    fooj.ir

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *