ZTE معرفی می کند؛ Grand Memo II LTE

ZTE معرفی می کند؛ Grand Memo II LTE
  • 1392/12/5
  • بهراد جاود
  • 0

شرکت ZTE در MWC امسال از Grand Memo II LTE پرده برداری کرد. این اسمارت فون که نسخه به روز شده Grand Memo است جدیدترین اسمارت فون اندوریدی بزرگ و باریک ZTE محسوب می شود.

با صفحه نمایش IPS HD شش اینچی با وضوح ۷۲۰X۱۲۸۰ پیکسل که ۸۰ درصد از جلوی دیوایس را به خود اختصاص داده Grand Memo II LTE می تواند برای تمامی کاربرانی که به دیوایس های بزرگ علاقه دارند گزینه خوبی باشد ضمن اینکه به سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت مجهز می باشد.

Grand_Memo_II

شرکت ZTE در این دیوایس از رابط کاربری MiFavor 2.3 استفاده کرده که همان طور این شرکت ادعا می کند « تجربه کاربری را بهبود می بخشد و هندست برای کاربر طبیعی تر جلوه می کند ». دیگر ویژگی های این دیوایس: دوربین ۱۳ مگاپیکسلی BSI با فلش در پشت، دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو، پردازنده اسنپ دراگون ۴۰۰ کوالکام، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی.

این Grand Memo جدید یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که همانطور که ZTE می گوید ۱۶ ساعت تماشای ویدیو با وضوح HD یا ۷۲ ساعت پخش موسیقی و یا چند روز استفاده معمولی از دیوایس را به ارمغان می آورد. اطلاعاتی در مورد قیمت این دیوایس منتشر نشده ولی از ماه آوریل به فروش می رسد.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *