Gear Fit؛ مچ بند ردیاب سلامت به سبک سامسونگ

Gear Fit؛ مچ بند ردیاب سلامت به سبک سامسونگ
  • 1392/12/6
  • بهراد جاود
  • 0

همانطور که دیدید سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ علاوه بر دو ساعت هوشمند جدید، سردم دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۵ را نیز معرفی کرد. اما مجموعه محصولات سامسونگ در این رویداد به همین جا ختم نشد و سامسونگ یک محصول دیگر را هم رونمایی کرد. یک مچ بند ردیاب سلامت با نام Gear Fit.

Gear Fit

نکته مهم در این محصول صفحه نمایش منحنی سوپر AMOLED آن است که سامسونگ می گوید در میان دیوایس های پوشیدنی ردیاب سلامت اولین دیوایسی است که به این نوع صفحه نمایش مجهز است. این صفحه نمایش، یک صفحه نمایش ۱.۸۴ اینچی با وضوح ۴۳۲X۱۲۸ است. از لحاظ توانایی های مرتبط با سلامت این دیوایس دارای گام شمار، ردیاب ورزش و خواب و ضربان قلب و همین طور یک تایمر است. اما اگر به دنبال امکانات دیگر این دیوایس هستید باید گفت Gear Fit می تواند نوتیفیکیشن های ایمیل ها، پیامک ها، تماس ها و همین طور دیگر نرم افزارها را دریافت کند و نمایش دهد و شما قادر هستید با این مچ بند فایل های چند رسانه ای خود را نیز کنترل کنید ضمن اینکه همان مربی ورزشی که در S Health گلکسی اس ۵ وجود دارد در این دیوایس نیز یافت می شود.

Gear Fit

مچ بند Gear Fit دارای سه رنگ سیاه، نارنجی و خاکستری است و سامسونگ گفته در هنگام استفاده معمولی ۳ تا ۴ روز طول عمر باتری دارد. این دیوایس در ماه آوریل منتشر می شود و با ۱۷ نوع دیوایس گلکسی هماهنگی دارد ولی سامسونگ حرفی در مورد هماهنگی با دیوایس هایی خارج از سری گلکسی نزده.

Gear Fit

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *