ساعت پوشیدنی اندرویدی هواوی ممکن است کمی گران باشد

ساعت پوشیدنی اندرویدی هواوی ممکن است کمی گران باشد
  • 1393/12/14
  • مبين
  • 0

شرکت هواوی ماه گذشته اعلام کرده بود که در MWC 2015 ساعت هوشمند جدید خود را معرفی خواهد کرد و این اتفاق نیز افتاد که اولین ساعت هوشمند ساخته شده توسط این شرکت است.

شرکت هواوی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این ساعت منتشر نکرده است. اما BGR معقتد است که این دستگاه بسیار گران خواهد بود. باتوجه به BGR ساعت هواوی قیمت ۱۰۰۰ دلاری را دارد با این حال قیمت اعلام شده برای یک دستگاه لوکس ساخته شده با نقره و طلا واقعی مناسب است.

جنس بدنه این ساعت از استیل بوده و دارای لنز کریستالی است که به احتمال زیاد هزینه کمتری را برای خرید خواهد داشت هر چند که هنوز هم ممکن است که این دستگاه گران ترین محصول پوشیدنی اندرویدی باشد.

انتظار می رود که هواوی فروش ساعت هوشمند خود را در اواسط سال جاری در ۲۰ بازار جهانی از جمله ایالات متحده آمریکا عرضه کند. این دستگاه پوشیدنی کلاسیک دارای یک صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی AMOLED با وضوح ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است اما بقیه مشخصات آن از یک ساعت هوشمند متفاوت است. قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 400 و رم ۵۱۲ مگابایتی نیز تامین می شود. بلوتوث ۴٫۱ روی آن نصب است و همچنین  دارای یک سنسور ضربان قلب نیز می باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *