هواوی از گوشی هوشمند G8 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p و یک اسکنر اثر انگشت پرده برداری کرد

هواوی از گوشی هوشمند G8 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p و یک اسکنر اثر انگشت پرده برداری کرد
  • 1394/5/4
  • مبين
  • 0

دیروز شرکت هواوی از گوشی هوشمند G8 پرده برداری کرد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰پیکسل بوده ک تراکم پیکسل ۴۰۱ppi را تولید می کند. زیر بدنه زیبا آن  سخت افزار های قدرتمندی وجود دارد که می توان به پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی Snapdragon 615  و پردازشگر گرافیکی Adreno 405 اشاره کرد.

تولید کنندگان چینی می گویند که این دستگاه مجهز به سیستم RAM / ROM نیز می باشد و چند نسخه از آن وجود خواهد داشت که مدل ۱۶ گیگابایتی آن با رم ۲ گیگابایتی و مدل ۳۲ گیگابایتی آن با رم ۳ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد و به لطف وجود اسلات کارت میکرو اس دی حافظه آن تا سقف ۶۴ گیگابایت ارتقا می یابد.

nvdjdg

در پشت دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد و در مقابل دوربین ۵ مگاپیکسلی مکالم تصویری و تصویر بردرای سلفی را به ارمغان می آورد باتری آن ۳۰۰۰mAh بوده و سیستم عامل آن اندروید ۵٫۱ با رابط کاربری Emotion نیز می باشد. این گوشی هوشمند از اتصال ۴G  پشتیبانی می کند و در سه نسخه سفید، مشکی و طلایی (گولد) در دسترس خواهد بود.

شرکت هواوی اطلاعات قیمت کذاری گوشی هوشمند G8 را منتشر کرده است که باتوجه به گزارشات اعلام شده مدل  ۲گیگابایتی آن ۳۷۰ دلار و مدل ۳ گیگابایتی آن ۴۳۴ دلار قیمت خواهد داشت نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [Technodify]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *