بررسی Motorola DROID Turbo 2

بررسی Motorola DROID Turbo 2
  • 1394/7/5
  • مجید جعفری
  • 0

imagesسال پیش بود که Motorola یکی از قدرتمندترین تلفن های بازار با نام Droid Turbo را روانه بازار کرد. این تلفن مجهز به یکی از قوی ترین باتری ها با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی آمپر نیز بود که میتوانست ۴۸ ساعت این تلفن را سرپا نگه دارد.

با توجه به موفقیت هایی که Turbo کسب کرده بود باید منتظر مدل بعدی این سری می بودیم. به نظر میرسد مدل معرفی نشده ی Motorola Moto X Force همان Turbo 2 باشد. Turbo 2 نیز مانند مدل قبلی خود با ویژگی های منحصر به فرد عرضه خواهد شد و یکی از مهم ترین آن ها صفحه نشکن است.

اگر Moto X Force همان Turbo 2 باشد پس این تلفن مجهز به یک صفحه نمایش نشکن ۵٫۴۳ اینچی از نوع P-OLED با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد بود. در قلب این دستگاه پردازنده ی ۱۰ هسته ای Snapdragon 810 میتپد. وظیفه پردازش گرافیکی این تلفن را Adreno 430 بر عهده دارد. در رابطه با حافظه های این تلفن باید به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگ حافظه داخلی اشاره کرد.دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار دارد و برای عکسبرداری سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

Motorola-DROID-Turbo-2-could-launch-on-October-29th.jpg

باتری این مدل از Turbo نسبت به مدل قبلی کمی کاهش کرده و از ۳۹۰۰ میلی آمپر به ۳۷۶۰ رسیده است. البته این بدین معنا نخواهد بود که باتری جدید نسبت به قبل ضعیف تر است چرا که با Motorola با استفاده بهینه از منابع تلفن، مصرف باتری را کاهش خواهد داد.

بر اساس شایعات این تلفن قرار است در ۱۵ اکتبر معرفی و در تاریخ ۲۹ اکتبر روانه بازارهای جهانی شود. Motorola خبر خوشی برای مشتریان دارد و آن عرضه مدل Droid برای اولین بار در وب سایت Moto Maker است و کسانی که از این طریق اقدام به خرید تلفن کنند میتوانند دوباره آن را عوض کنند.

Motorola-DROID-Turbo-2-could-launch-on-October-29th

به نظر میرسد جنس بدنه این تلفن ماده ای جدید به نام Ballistic Nylon(نایلون بالستیکی) است که باعث میشود در هنگام گرفتن آن در دست احساس خوبی داشته باشید و در دستان شما نلغزد.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *