BLU دو تلفن هوشمند مجهز به باتری قدرتمند را معرفی کرد

BLU دو تلفن هوشمند مجهز به باتری قدرتمند را معرفی کرد
  • 1394/7/24
  • مجید جعفری
  • 0

شرکت فلوریدایی BLU که به خاطر تلفن های مقرون به صرفه اش شهرت دارد این بار نیز دو مدل جدید از سری تلفن های هوشمند Energy را معرفی کرده است. این دو مدل Energy 2 و Energy X نام دارند که هر دو در فروشگاه Amazon قابل خریداری هستند.

۲ BLU Studio Energy

مدل Energy 2 یکی از مدل های موفق تولید شده توسط شرکت BLU است. این مدل نیز مانند مدل قبلی یعنی Energy 1، دارای یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر است. این تلفن مجهز به ۴G، از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p Super AMOLED، پردازنده ۶۴ بیت MediaTek 6735 4 هسته ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز، ۱٫۵ گیگ حافظه رم و پردازنده گرافیکی Mali-T720 بهره می برد. علاوه بر این Energy 2 دارای ۱۶ گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا به کمک microSD تا ۶۴ گیگ و اسلات ۲ سیم کارت است. دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی به ترتیب در عقب و جلوی تلفن دیده می شود. سیستم عامل پیش فرض Energy 2 نسخه ۵ اندروید یعنی لالی پاپ در نظر گرفته شده است. همان طور که گفته شد این دو مدل دارای باتری های قدرتمندی هستند و Energy 2 نیز مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در کنار ضخامت نسبتا کم ۱۰٫۱ میلی متری است.

Energy 2 را میتوانید تنها با پرداخت ۱۷۹ دلار در رنگ بندی خاکستری، سفید و یا طلایی رزی(صورتی) از Amazon خریداری کنید.

BLU Energy X

Energy X از Energy 2 ارزان تر است اما در عین حال نسبت به اختلاف قیمت، قابلیت های بیش تری دارد. صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰P IPS LCD، پردازنده ۴ هسته ای MediaTek 6580 با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت حافظه رم، پردازنده گرافیکی Mali-400، حافظه داخلی ۸ گیگ با قابلیت ارتقا تا ۶۴ گیگ، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو، اسلات دو سیم کارته و نسخه ۵ اندروید از ویژگی های Energy X هستند. این مدل دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است که در نهایت منجر به تولید ضخامت ۸٫۹ میلی متر برای این مدل شده است.

این مدل را نیز می توانید از Amazon با قیمت ۱۰۹ دلار در رنگ های خاکستری و طلایی خریداری کنید.

منبع: Android Authority

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *