S6 edge جان یک نفر را در حملات تروریستی پاریس نجات داد

S6 edge جان یک نفر را در حملات تروریستی پاریس نجات داد
  • 1394/8/23
  • مجید جعفری
  • 0

Samsung-Galaxy-S6-edge-saves-mans-life-during-Paris-terrorist-attacks.jpgاگر اخبار چند روز اخیر را دنبال کرده باشید حتما واقعه تلخ حملات تروریستی فرانسه و جملاتی با عنوان Pray For Paris به گوشتان خورده است. متاسفانه در این حملات زنجیره ای ۱۵۳ نفر کشته شدند. جالب این جاست این بار نیز تلفن های هوشمند بیش از هر چیز دیگری به نجات جان انسان ها کمک کرده اند و این بار نوبت به S6 edge رسیده بود. در ادامه بیشتر در رابطه به جزئیات حادثه صحبت خواهیم کرد.

قربانی سیلوستر نام داشت که در حال قدم زدن در بیرون از ورزشگاهی بود که بازی آلمان و فرانسه در حضور فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه در حال برگذاری بود. ۸۰۰۰۰ هزار نفر در این ورزشگاه در حال تماشای بازی بودند که ناگهان صدای انفجاری شنیده می شود. بسیاری از تماشاگران به سمت زمین ورزشگاه هجوم می آورند و بازیکنان و دیگر مقامات اجرایی نیز ورزشگاه را ترک می کنند.

در بیرون از ورزشگاه یک فرد مسلح و یک تروریست انتحاری دست به انفجار به مسدود کردن جاده می زنند. در حالی که سیلوستر در نزدیکی تروریست قرار داشته، ناگهان بمب منفجر شده و تکه های متلاشی شده از آن به سمت وی پرتاب می شوند. در کمال تعجب و ناباوری صدمه جدی به وی وارد نمی شود چرا که Galaxy S6 edgeای که در جیب او قرار داشته از صدمه دیدن او جلوگیری کرده است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *