رپورتاژ آگهی – چرا کسب و کار شما نیاز به تلفن گویا دارد؟

رپورتاژ آگهی – چرا کسب و کار شما نیاز به تلفن گویا دارد؟
  • 1395/3/4
  • زهرا معبودی
  • 1

امروزه مشتری یابی نیاز به تبلیغات بسیار زیادی دارد. هزینه های گسترده در تبلیغات کسب و کار خود را به ذهن بیاورید و به این موضوع فکر کنید که همه این هزینه ها به ثمر نشسته است. مشتری شما با تبلیغ خوب با برند شما آشنا شده است و قصد دارد که از شما خرید نماید. زیبایی تبلیغ شما و گویا بودن آن باعث شده است که مشتری شما از بزرگ بودن کسب و کار شما اعتماد کافی به شما داشته باشد. در نظر خود مجسم کنید که  مشتری شما با استفاده از گوشی موبایل خود شماره تماس شما را می گیرد و به شما زنگ می زند. به دلیل ازدیاد مشتری ها در ابتدای تبلیغ شماره های تماس اشغال شده اند و همه هزینه های انجام شده به هدر می رود. حال فکر می کنید چرا کسب و کار شما نیاز به تلفن گویا دارد؟

تلفن گویا سیستم مبتنی بر شبکه است که بر روی خطوط شهری شما قرار می گیرد. هرگاه مشتری به شما زنگ میزند با یک پیغام ضبط شده روبرو خواهد شد که برای مشتری توضیح می دهد با کجا تماس گرفته است و  میتواند برای ارتباط با بخش فروش عدد یک – بخش پشتیبانی فنی عدد دو و به همین ترتیب را شماره گیری نمایید. کیفیت خوب این صدای ضبط شده که به صورت حرفه ای ضبط شده است باعث اعتبار کسب و کار شما خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید یکی از این صداهای ضبط شده را بررسی کنید با شماره تماس ۰۲۱-۲۸۵۳ تماس بگیرید. ویژگی های تلفن گویا در کسب و کارهای مختلف به همین جا ختم نمی شود. تماس مشتری شما بین پاسخگوهای تلفنی شما پخش خواهد شد و در صورتی که همه پاسخگوهای تلفنی شما مشغول صحبت باشند برای مشتری یک موزیک انتظار ملایم به همراه شعارهای تبلیغاتی شما پخش می شود. به طور حتم تایید می نمایید که قطع شدن یک تماس منجر به از دست رفتن یک فرصت فروش خواهد بود.

۴۳۴۳

تلفن گویا چیست و چقدر هزینه دارد؟

سیستم تلفن گویا (ویپ) یک سیستم نرم افزاری است که بر روی کامپیوتر نصب می شود. شرکت های ارایه دهنده این سیستم در ایران زیاد هستند که واردات مشابه خارجی سیستم تلفن گویا را انجام می دهند. به تازگی شرکت ایده پردازان الکترونیک اقدام به تولید و گسترش نرم افزار تلفن گویا ویپ را نموده است. در تماس با بخش فروش شرکت ایده پردازان الکترونیک و یا با مراجعه به بخش تعرفه سیستم ها در سایت ipvoip.ir قیمت دایر کردن یک سیستم تلفن ویپ را بررسی کرده ایم. هزینه دایر کردن سیستم تلفن گویا برای چهار خط شهری حدود یک و نیم تا دو میلیون تومان می باشد.

۱۲۱۲۱۲۱

تلفن گویا چه مزیت هایی دارد؟

سیستم تلفن گویا جایگزین مناسب سیستم های سانترال قدیمی است و همه کارهای سیستم سانترال قدیمی را انجام می دهد. شرکت ایده پردازان الکترونیک در توسعه قابلیت های نرم افزار خود اقدام به ایجاد ارزش افزوده های ویژه ای نموده است. در زیر این قابلیت های اختصاصی ذکر شده است و به تفصیل آمده است:

  • گزارش گیری و ضبط تماس:

وقتی کسب و کار شما با مشتریان مختلف در ارتباط است نیاز دارید که اطلاعات این تماس ها را بررسی کنید. بسیار اتفاق می افتد که شما نیاز دارید تماس های گرفته شده را بررسی کنید و یا حتی صدای ضبط شده را دوباره بشنوید. دانستن اینکه در روز چه تعداد تماس از دست رفته داشته اید نیز کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را توسعه دوباره بدهید. شرکت ایده پردازان الکترونیک با ایجاد رابط کاربری کاربر پسند توانسته است نیازمندی مشتریان خود را رفع نماید. توسط این نرم افزار می توانید به جستجوی پیشرفته در تماس های خود بپردازید. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تماس های کسب و کار خود را کنترل نمایید.

  • قابلیت ارسال اس ام اس پس از پایان تماس:

کسب و کار خود رو چگونه به دیگران معرفی می کنید؟ مشتریان شما وقتی از شما خدمات مناسبی دریافت می کنند چگونه دیگران را مطلع می کنند؟ شرکت ایده پردازان الکترونیک با افزودن ماژول ارسال پیامک پس از پایان تماس راه کار مناسبی را ایجاد کرده است. پس از اتمام تماس سامانه تلفن گویا برای مشتری شما یک پیامک ارسال می کند:

با تشکر از تماس شما

شرکت ایده پردازان الکترونیک

www.ipvoip.ir

۰۲۱-۲۸۵۳

به این ترتیب نام کسب و کار شما به همراه شماره تلفن شما برای مشتری ارسال می شود. همچنین می توانید آدرس تلگرام خود را نیز برای مشتری ارسال نمایید. مشتریان شما می توانند به سادگی و با ارسال این پیامک برای دوستان و آشنایان خود کسب و کار شما را تبلیغ کنند.

  • قابلیت ارسال فکس نرم افزاری و حذف دستگاه فکس:

امروزه سازمان ها و شرکت هایی که با تکنولوژی روز دنیا همراه باشند به جرأت می توان گفت پیشرفت بسیار بیشتری نسبت به رقبای خود خواهند داشت. این سازمان ها و شرکت ها متوجه این موضوع شده اند که ارسال و دریافت فکس به روش سنتی چقدر باعث هدر رفتن منابع و هزینه ها می شوند.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گسترش فناوری ویپ (VOIP) در دنیا، ارسال و دریافت فکس به صورت کاملاً الکترونیکی و نرم افزاری امکان پذیر است. در صورت استفاده از فکس به روش سنتی مواردی مانند هدر رفتن کاغذ و منابع مالی را خواهیم داشت و همچنین اگر در سطح وسیع به آن نگاه کنیم با حجم بسیار بالای کاغذی که در ارسال و دریافت فکس به روش سنتی مصرف می شود پی می بریم، چه ضربه بزرگی به محیط زیست وارد می شود.

ارسال و دریافت فکس به صورت الکترونیکی به زمان کمتری نیاز دارد که این مسئله بسیار مورد توجه سازمان ها و شرکت هایی است که استفاده بالایی از فکس دارند و در آخر اینکه در ارسال و دریافت فکس الکترونیکی دستگاه فکس حذف شده و می توان در صورت نیاز به چاپ فکس دریافتی از پرینترهای موجود در محل کار استفاده کرد که این خود فوایدی دارد از جمله اینکه در هزینه هایی مانند خرید دستگاه فکس و همچنین خرید بی رویه کاغذ صرفه جویی می شود و دیگر لازم نیست فضایی را به فکس اختصاص دهیم.

برای استفاده از فکس الکترونیکی در نرم افزار ویپ (VOIP)، می توان فایل را با فرمت PDF در رایانه ذخیره کرد و آن را ارسال نمود و دریافت فکس هم به این گونه هستند که فکس های دریافتی در با فرمت PDF در حافظه رایانه ذخیره می شود.

ورود به وب سایت

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. مطلب مفیدی بود
    فکر کنم واسه خیلیایی هم که نمیدونن ویپ چیه و فرقش با سانترال چیه، مطلب مفیدی باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *