لینکدین از امروز از فیلم۳۰ ثانیه ای پشتیبانی می کند

لینکدین از امروز از فیلم۳۰ ثانیه ای پشتیبانی می کند
  • 1395/5/13
  • زهرا معبودی
  • 1

لینکدین در آخرین آپدیت از اپلیکیشن نسخه iOS خود امکان ثبت تصاویر ویدئویی را برای کاربران خود فراهم نموده است. ویدئو ها باید در راستای یکی از موضوعات منتشر شده توسط تیم متخصصان لینکدین ساخته و منتشر گردد. این امکان در حال حاضر تنها در اختیار ۵۰۰ کاربر تاثیرگذار این شبکه بوده اما به گفته مسئولان قرار است به زودی در دسترس کاربران بیشتری قرار بگیرد.

البته امکان ایجاد موضوعات جدید توسط افراد نیز وجود دارد.

جاسپر شرمن رئیس بخش مدیریت محصولات  شبکه اجتماعی لینکدین همچنین اعلام نمود که این شبکه در حال حاضر به محیطی تبدیل گردیده که هرکس می تواند شغل آینده خود را در آن بیابد. و این امکان جدید می تواند کمکی بزرگ برای انتقال مفاهیم در این زمینه باشد.

linkedin

کاربران باید محتوای ویدئو خود را به صورت اسنپ چت و بدون هیچ گونه فیلتری با یکی از موضوعات تعیین شده (و یا ایجاد شده توسط خود شخص) ضبط نموده و برای افراد دنبال کننده ارسال نمایند.

در حال حاضر تنها امکان به اشتراک گذاری ویدئو ها در دسترس بوده و نمی توان از آنها در سایر وبسایت ها استفاده نمود. همچنین در قسمت نظرات ویدئو امکانات کاملی وجود نداشته و کاربران نمی توانند به درستی با هم در ارتباط باشند.

کاربران این امکان را دارند که ویدئو کسانی را که دنبال میکنند چه در نسخه موبایلی یا نسخه تحت وب و یا به وسیله صفحه خانگی اخبار لینکدین مشاهده نمایند و پس از پایان تماشای ویدئو، لینکدین تعدادی ویدئو مشابه را به کاربر پیشنهاد می نماید.

شرمن در ادامه سخنان خود عنوان کرد:” ما بدون هیچ حاشیه‌ای در حال تست سرویس ویدیو در لینکدین هستیم که این تست‌ها بر پایه ویدیوهای کاربران مهم ما صورت پذیرفته‌ و بارها مورد استفاده‌ی دیگر کاربران قرار گرفته‌اند. بسیاری از کاربران از این پس قادر خواهند بود تا هر روز با مراجعه به لینکدین، بتوانند موفقیت شرکت‌ها و افراد مورد نظر خود را مشاهده کنند. “

با توجه به این که امکان استفاده از سرویس های ویدئویی پیش تر توسط شبکه های اجتماعی بسیاری ایجاد گردیده است می توان گفت لینکدین در این زمینه از رقبای خود کمی عقب مانده، اما شرمن بر این عقیده است که تمرکز کاری آنها بیشتر بر روی کمک به کاربران در جهت  رسیدن به موفقیت شغلی بوده وبرای رسیدن به این هدف اهمیتی نمی دهد که کاربران چگونه از لینکدین استفاده می کنند.

همانطور که گفته شد در حال حاضر این امکان تنها بر روی نسخه iOS موجود می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام به شما .
    این ویژگی بسیار برای من که مبنای کاری خود را بر اساس آموزش قرار داده ام مفید هست . از این به بعد میتوانم ویدئو های آموزشی مجموعه ی خودم را در لینکدین قرار بدم .
    ممنون از اطلاع رسانی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *