فیسبوک اپلیکیشن جدید خود را معرفی کرد

فیسبوک اپلیکیشن جدید خود را معرفی کرد
  • 1395/5/30
  • زهرا معبودی
  • 0

این روزها گسترش شبکه های اجتماعی و مخاطبان آنها آنقدر گسترده شده است که دیگر نمی توان گفت بیشتر استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند و در واقع حتی در برخی از شبکه های اجتماعی این معادله کاملا برعکس شده است. با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعاتی جدید در را این باره با شما در میان بگذاریم.

در گذشته بخش عظیمی از کاربران شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک را جوانان و نوجوانان تشکیل می دادند اما تحقیقات و بررسی هایی که تازه انجام شده است بیانگر این موضوع می باشد که در حال حاضر بیشترین مخاطبان فیسبوک اقشاری به جز جوانان هستند و این زنگ خطر بزرگی برای کمپانی فیسبوک می باشد از این رو این کمپانی معروف تصمیم گرفته تا با ارائه نرم افزار جدیدی معادله را به نفع خود تغییر دهد.

Lifestage -facebook

به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی تحقیقات فیسبوک نشان می دهد که بخش بسیاری از کاربران جوان و نوجوان از نرم افزار هایی نظیر اسنپ چت استفاده می نمایند به همین سبب فیسبوک تصمیم گرفته نرم افزار جدید پیام رسان خود را با نام Lifestage معرفی و روانه بازار نماید.

طبق اطلاعات بدست آمده توسط گویا آی تی این نرم افزار جدید دارای محدودیت سنی برای افراد بالای ۲۲ سال می باشد. در واقع فیسبوک قصد دارد یک نرم افزار مخصوص نوجوانان و جوانان ارائه نماید و هدف این کار بدست آوردن مخاطبان سابق خود می باشد.

Lifestage اپلیکیشنی مخصوص نوجوان است که تنها پذیرای افراد زیر ۲۲ سال خواهد بود. طبق ادعای کمپانی فیسبوک، Lifestage  برای ایجاد ارتباط راحت تر بین افراد نوجوان و هم سن و سال ایجاد شده تا محیطی جالب و شاد را برای آنان فراهم آورد. در Lifestage می توانید با وارد نمودن نام مدرسه و کلاس خود اطلاعات جالبی در باره همکلاسیان و هم مدرسه ای های خود بیابید همچنین می توانید افرادی که در نزدیکی شما ساکن هستند را یافته و با آنها ارتباط برقرار نمایید.

به نظر وب سایت گویا آی تی تولید این نرم افزار استراتژی جدید کمپانی فیسبوک به منظور سوق دادن افراد نوجوان به سمت این شبکه اجتماعی می باشد.

در حال حاضر این اپلیکیشن تنها برای سیستم عامل iOS معرفی و عرضه شده است.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان گذاشته و این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *