از امروز Gear S2 سامسونگ به iOS بروز رسانی می شود

از امروز Gear S2 سامسونگ به iOS بروز رسانی می شود
  • 1395/6/4
  • زهرا معبودی
  • 0

اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی بود که سامسونگ طی یک خبر ویژه اعلام داشت که قصد دارد برای یک ساعت هوشمند جدید خود، امکان پشتیبانی از ios را فراهم کند. این خبر همچنان در ذهن ما نوسان داشت تا اینکه متوجه شدیم استارت هایی از این کار زده شده و سامسونگ کماکان روی قول خود ایستاده است. در واقع اولین خبرها قرار بود ابتدای ۲۰۱۶ به گوشمان برسد که ناچار شدیم ۸ ماه دیگر نیز صبر کنیم. به گزارش گویا آی تی گفته می شود که کاربران کره ای از این تصمیم سامسونگ خوشحالند چرا که می توانند با این شرایط جدید گوشی اپلی و ساعت هوشمندشان را با هم همگام سازی کنند.

samsung-gear-s2

در حال حاضر فاز بتای ios برای ساعت هوشمند گرد  Gear S2 در حال کار کردن است. علاوه بر این سیستم، سامسونگ از فاز بتای ios برای دستبند ردیاب سلامتی  Gear Fit 2 نیز استفاده کرده است. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ بخواهد این ایده ی خود را ادامه دهد یا نه چرا که این کار به صورت آزمایشی صورت گرفته تا بتواند فید بکی از استفاده کنندگان از محصولاتش دریافت کند. در صورتی که نتیجه با انتظارات سامسونگ یکی باشد قطعا پروژه توسعه گجت های سامسونگ به ios پیشرفت خواهد کرد. این برنامه بروز رسانی تا ۱۹ سپتامبر ادامه خواهد یافت.

نظر شما در مورد تغییر رویکرد سامسونگ به توسعه چند سیستم عاملی چیست؟ به نظر شما واکنش گوگل نسبت به این تصمیم چه خواهد بود؟ از نظر شما کاربران از این کار راضی خواهند بود؟ یا اینکه تنها کاربران کره ای، به این رخداد واکنش مثبت نشان خواهند داد؟ به هر حال باید منتظر باشیم تا ببینیم چه قرار است رخ دهد و عکس العمل دنیای تکنولوژی به این اقدام سامسونگ چه خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *