چگونه به Lock Screen در ۱۰ iOS یک یادداشت اضافه کنیم؟

چگونه به Lock Screen در ۱۰ iOS یک یادداشت اضافه کنیم؟
  • 1395/8/12
  • زهرا معبودی
  • 0

صفحه‌ی قفل iOS همیشه خیلی ساده بوده است. در این صفحه می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها را ببینید و به دوربین دسترسی داشته باشید، اما امکانات زیادی برای این بخش در دسترس کاربران نیست. در iOS 10 امکان افزودن ویجت به صفحه‌ی قفل اضافه شده، پس باید انتظار صفحه‌ی شلوغ‌تری را داشته باشیم. برنامه‌ی دیدارهای روزانه، اوضاع جوی روز و گزارشی از ترافیک، از این پس همه و همه می‌توانند در صفحه‌ی قفل دستگاه شما به نمایش در آیند.

Today Snippet

اگر می‌خواهید یک یادداشت به این صفحه اضافه کنید ویجت رایگان Today Snippet دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید. این اپلیکیشن مانند یک افزونه به شما اجازه می‌دهد تا از تقریباً هر اپلیکیشنی به صفحه‌ی قفل متن اضافه کنید. با پیوند دادن این ویجت به اپلیکیشن Notes می‌توانید هر متنی که ذخیره کرده‌اید را به عنوان یادداشت در صفحه‌ی قفل دستگاه خود نشان دهید.

اپلیکیشن Notes را باز کنید و به یادداشتی که می‌خواهید بروید. از بالای صفحه دکمه‌ی اشتراک گذاری را انتخاب کنید تا منوی اشتراک گذاری آن که شامل اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانید این یادداشت را با آن‌ها به اشتراک بگذارید ظاهر شود. در ردیف پایین به سمت پایین سوایپ کرده و More را انتخاب نمایید. افزونه‌ی Today را فعال کرده و به منوی اشتراک گذاری برگردید. Today را لمس کنید تا یادداشت به طور خودکار به Today Snippet اضافه شود.

اضافه کردن یادداشت به Lock Screen

اضافه کردن یادداشت به Lock Screen

 

به صفحه‌ی قفل خود بروید، یا در صفحه‌ی خانگی به سمت راست سوایپ کنید تا به صفحه‌ی ویجت‌ها وارد شوید. گزینه‌ی Edit را لمس کرده و ویجت Today Snippet را اضافه کنید. حالا یادداشت شما در صفحه‌ی قفل دستگاه‌تان به نمایش در خواهد آمد. برای حذف یا تغییر متن نمایشی ویجت باید متن جدیدی را برای این بخش انتخاب نمایید. اگر خواستید متن را پاک کنید به اپلیکیشن Today Snippet بروید و از زبانه‌ی Settings گزینه‌ی Delete Today Snippet Text را لمس کنید.

اضافه کردن یادداشت به Lock Screen

اضافه کردن یادداشت به Lock Screen

 

اگر iOS 10 ندارید، هنوز هم می‌توانید از Today Snippet برای افزودن یادداشت به نوتیفیکیشن سنتر استفاده کنید. البته برای انجام این کار هم حداقل باید iOS 8 داشته باشید.

ویجت Today را از اپ استور نصب کنید

منبع: addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *