با Family Care بیشتر آشنا شوید

با Family Care بیشتر آشنا شوید
  • 1395/8/26
  • زهرا معبودی
  • 0

سیستم عامل اندروید اپلیکیشن های فراوانی برای کمک به والدین در جهت کنترل و مراقبت از فرزندانشان ارائه می دهد. اما این موضوع نمی تواند مانع تولید یک نرم افزار کاربردی و بهینه برای مراقبت از فرزندانتان باشد. اپلیکیشن جدید سامسونگ که با نام Family Care قابلیت های سودمندی را به والدین ارائه می  دهد که می تواند زندگی دلچسب تری را برای شما و فرزندانتان فراهم می کند.

SamMobile معتقد است این اپلیکیشن قادر است ویژگی های کنترلی جذابی از جمله  تنظیم زمان استفاده و امکان نصب برنامه ها را به همراه دارد، و قابلیت ارائه نوتیفیکیشن و یادآورهای مختلف را نیز عرضه می کند. برای استفاده از این عملکردها، دیوایس های کودکان و والدین به راحتی با کدهای QR با یکدیگر جفت می شوند.

این اپلیکیشن این امکان را فراهم می کند که کودک درخواست های مختلفی چون نصب یک اپلیکیشن، تماشای یک ویدیو یا گوش دادن به موسیقی خاصی را برای والدین خود ارسال نماید و در مقابل والدین قادرند این درخواست را تایید و یا رد نمایند.

والدین به کمک این برنامه قادر خواهند بود با تعیین محدودیت زمانی برای فرزندان آنها را از استفاده بی رویه منع نمایند. همچنین به کمک این برنامه والدین می توانند برنامه های مختلف را به میزان مورد نظر خود در اختیار کودک بگذارند.

برنامه کاربردی Family Care که هنوز مشخص نیست چه زمانی از سوی کمپانی سامسونگ عرضه خواهد شد به پدر و مادر ها دسترسی های بسیار جدابی برای کنترل تمام و کمال فزندشان می دهد. تا زمان ارائه این برنامه از سوی کمپانی اگر علاقه مند به استفاده از اپلیکیشن هایی با قابلیت هایی این چنینی هستید می توانید برنامه هایی مانند WebWatcher Parental Monitoring یا MMGuardian Parent App را از گوگل پلی دانلود نمایید.  و یا منتظر عرضه رسمی آن از سمت کمپانی سامسونگ بمانید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این اپلیکیشن با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع: SAMMobile

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *