گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو سامسونگ در اوایل بهمن‌ماه معرفی خواهد شد

گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو سامسونگ در اوایل بهمن‌ماه معرفی خواهد شد
  • 1395/9/27
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رفت که شرکت سامسونگ در ماه دسامبر (ماه جاری میلادی) از گوشی گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو رونمایی کند اما این سازنده، کره‌ای تصمیم گرفت تا معرفی گوشی‌های میان‌رده جدید خود را به تاخیر بیاندازد. علت به تعویق‌افتادن معرفی گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو در حال‌حاضر، مشخص نشده است اما احتمال می‌دهیم که این سازنده در حال‌حاضر، تمامی تمرکز خود را بر روی جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ از کاربران و تمرکز بر روی موارد مشابه، معطوف کرده است.

 به همین جهت، اعلام شد که گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو در یک تاریخ دیگر معرفی خواهند شد. گزارش‌های تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که گوشی گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو در اولین ماه میلادی در سال آینده یعنی ژانویه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

اطلاعات تازه فاش‌شده در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین، نشان می‌دهد که سامسونگ، دو گوشی میان‌رده گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو را در ۲۱ ژانویه (۲ بهمن‌ماه) معرفی خواهد کرد. شایعه منتشرشده، حاکی از آن است که این دو گوشی، یک هفته پیش از برگزاری فستیوال بهاری چین که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد، ارائه می‌شود.

در حال‌حاضر، تنها انتظار داریم که گوشی گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو در چین در ابتدا معرفی شود اما اینکه سامسونگ برای معرفی آن‌ها در کشورهای دیگر، برنامه‌ریزی کرده است یا خیر؛ هنوز مشخص نیست.

گلکسی سی ۵ پرو به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است

۲۰۱۶۱۱۲۲۰۴۴۴۱۱۹۹۲۸

بخشی از مشخصات‌فنی فاش‌شده گلکسی سی ۵ پرو، نشان می‌دهد که این محصول به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام مجهز خواهد بود و از چهار گیگابایت حافظه رم برای مالتی‌تسکینگ بهتر در مقایسه با برخی از گوشی‌های میان‌رده، استفاده می‌کند. شرکت سازنده، این محصول را به ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است و صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، از دیگر مشخصاتی خواهد بود که در این محصول، جلب‌توجه می‌کند.

برای ثبت تصاویر به کمک دوربین اصلی، گلکسی سی ۵ پرو به یک شاتر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است و برقراری مکالمه‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی نیز به کمک دوربین ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی، صورت می‌گیرد.

در رابطه با گوشی دیگر، باید گفت که گلکسی سی ۷ پرو از یک تراشه مشابه با گلکسی سی ۵ پرو استفاده می‌کند و تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز برای هر هسته، به این گوشی قدرت می‌دهد. چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، از دیگر مشخصاتی است که در گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو مشابه خواهد بود.

هم‌چنین، باید گفت که گلکسی سی ۷ پرو به‌تازگی در TENAA رویت شده است و اطلاعات به‌دست‌آمده، نشان می‌دهد که این گوشی از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده می‌کند. در رابطه با صفحه‌نمایش گلکسی سی ۷ پرو، باید گفت که این محصول به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی مجهز خواهد بود و شایعات، نشان می‌دهد که هر دو مدل با درگاه یواس‌بی Type-C همراه خواهند بود.

سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ با رابط‌کاربری Grace UX و سیستم پرداخت اختصاصی سامسونگ Pay، از دیگر نقاط قوت این دو محصول جدید سامسونگ خواهد بود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *