تلاش سامسونگ برای جلوگیری از فاش‌شدن اطلاعات مربوط به گلکسی اس ۸

تلاش سامسونگ برای جلوگیری از فاش‌شدن اطلاعات مربوط به گلکسی اس ۸
  • 1395/9/28
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ، به‌تازگی تحقیق درباره مشکلات فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۷ را به پایان رسانده است و اطلاعات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که این سازنده، به دنبال راهی برای جلوگیری از فاش‌شدن مشخصات گوشی گلکسی اس ۸ است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس یک گزارش جدید، رئیس بخش موبایل سامسونگ، Koh Dong-jin با ارسال یک ایمیل به کاربران کسب‌وکار گوشی‌های موبایل سامسونگ، از آن‌ها خواسته است تا در نگه‌داری اطلاعات مربوط به گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ تمامی تلاش خود را به کار بگیرند.

رئیس بخش موبایل سامسونگ از فاش‌شدن اطلاعات مربوط به گوشی پرچم‌دار آینده این شرکت متاسف است و مدعی شده که این شرکت، پیش‌تر به دلیل فاش‌شدن اطلاعات مهم در رابطه با طراحی محصولاتش و استراتژی‌های مربوط به کسب‌وکار خود به چین، زیان دیده است.

این ایمیل، به وضوح نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ از فاش‌شدن اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند آینده خود، آسیب خواهد دید و به همین منظور، کارمندان بخش کسب‌وکار موبایل سامسونگ، باید از افشای اطلاعات مربوط به محصولات آینده سامسونگ جلوگیری نموده و آن‌ها را محرمانه نزد خود نگه‌دارند.

با این‌حال و با توجه به نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی گوشی گلکسی اس ۸، شایعات بیشتری از گوشی پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر می‌شود و بسیاری به آینده محصولات سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند چشم دوخته‌اند.

براساس اطلاعات منتشرشده، گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به یک حسگر اثرانگشت مجهز خواهد بود و برخلاف مدل‌های پیشین و همان‌طور که پیش‌تر در گویا آی‌تی گفته شده بود، این حسگر در بدنه پشتی گوشی پرچم‌دار نیمه اول سال ۲۰۱۷ سامسونگ جای گرفته است. هم‌چنین، دکمه فیزیکی Home برای اولین‌بار در سال آینده، از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ کنار گذاشته خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد با دکمه‌های مجازی، جایگزین می‌شود.

samsung-galaxy-s8-tipped-to-sport-edgeless-display-no-physical-home-button-510815-3

در بخش دیگری از اطلاعات موجود پیرامون گوشی پرچم‌دار آینده سامسونگ، آمده است که این محصول به یک صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه مجهز خواهد بود و در دو نسخه با صفحه‌نمایش ۵٫۱ و ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچی به بازار عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد، رزولوشن صفحه‌نمایش Quad HD است. بنابر آنچه که پیش‌تر توسط سامسونگ اعلام شد، در صورت استقبال کاربران از گوشی‌های مجهز به صفحه‌نمایش لبه منحنی فعلی این سازنده، سامسونگ برای عرضه گوشی‌های آینده خود با یک صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه و کنار گذاشتن مدل مجهز به صفحه‌نمایش تخت آن، تصمیم‌ می‌گیرد.

با این‌حال، تحلیل‌ها نشان می‌دهد که حذف نسخه مجهز به صفحه‌نمایش تخت از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در آینده، تصمیم اشتباهی است که به فروش آن‌ها صدمه می‌زند.

علاوه‌براین، هم‌چنین مشخص شده است که سامسونگ در گلکسی اس ۸ به منظور کاهش ضخامت گوشی هوشمند خود، جک ۳٫۵ میلی‌متری را حذف خواهد کرد. از دیگر مشخصات فاش‌شده در رابطه با گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ، می‌توان به عرضه آن با درگاه یواس‌بی Type-C و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام اشاره نمود.

البته گوشی گلکسی اس ۸ در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد و مدل‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی، تنها در بازار چین و ایالات ‌متحده آمریکا عرضه می‌شود. بنابراین، انتظار می‌رود که در سایر بازارهای جهانی، نسخه مجهز به تراشه سری ۹ اگزینوس گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به طور رسمی برای خرید، در دسترس قرار بگیرد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *