نسخه ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده هوآوی پی ۸ لایت با تراشه Kirin 655 معرفی شد

نسخه ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده هوآوی پی ۸ لایت با تراشه Kirin 655 معرفی شد
  • 1395/10/25
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۵ از گوشی هوآوی پی ۸ لایت به عنوان نسخه ارزان‌قیمت گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۸ رونمایی کرد. به‌تازگی، این سازنده چینی از نسخه ۲۰۱۷ گوشی هوآوی پی ۸ لایت رونمایی کرده است که مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندتری نسبت به نسل گذشته خود دارد. برای جزئیات بیشتر همراه گویا آی‌تی باشید.

گوشی میان‌رده هوآوی پی ۸ لایت به عنوان یک محصول میان‌رده توسط شرکت هوآوی معرفی شده است و به‌نظر می‌رسد که تا پیش از پایان ماه ژانویه (نیمه  اول بهمن‌ماه) به صورت رسمی ارائه می‌شود. این گوشی ابتدا در بازار اروپا با قیمت ۲۳۹ یورو (تقریبا ۲۵۴ دلار) عرضه خواهد شد و پس از مدتی در سایر بازارها از جمله آمریکای لاتین با نام احتمالی هوآوی پی ۹ لایت (مدل ۲۰۱۷) در دسترس قرار می‌گیرد.

پی 8 لایت

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، مدل جدید گوشی هوآوی پی ۸ لایت، گزینه بسیار مناسبی برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان‌رده هستند؛ خواهد بود. شرکت هوآوی، گوشی میان‌رده جدید خود را با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به صورت پیش‌فرض عرضه می‌کند و رابط‌کاربری با EMUI 5.0 هوآوی، شخصی‌سازی شده است. این گوشی برخلاف آنر ۶ ایکس که تقریباً با قیمتی مشابه به این محصول عرضه شده است، از دوربین دوگانه استفاده نمی‌کند.

براساس اطلاعات رسمی، مدل ۲۰۱۷ گوشی هوآوی پی ۸ لایت به یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی مجهز شده است که تنها از یک فلاش LED استفاده می‌کند. حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی جای گرفته است و طراحی کلی گوشی به آنر ۸ هوآوی بسیار شباهت دارد. ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری نیز به کمک شاتر ثانویه ۸ مگاپیکسلی صورت می‌گیرد.

پی 8 لایت

شرکت هوآوی از یک تراشه میان‌رده Kirin 655 با هشت هسته پردازشی در مدل ۲۰۱۷ گوشی هوآوی پی ۸ لایت استفاده کرده است و چیپ گرافیکی Mali-T830 برای پردازش امور گرافیکی در این تراشه به کار گرفته شده است. سه گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات‌فنی گوشی‌ میان‌رده جدید هوآوی را کامل می‌کند.

لازم به‌ذکر است که گوشی هوآوی پی ۸ لایت (مدل ۲۰۱۷) به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده گوشی را تامین می‌کند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *