تصاویر جدید، صفحه‌نمایش بدون حاشیه مدل جدید گوشی اکسپریا XA سونی را نشان می‌دهد

تصاویر جدید، صفحه‌نمایش بدون حاشیه مدل جدید گوشی اکسپریا XA سونی را نشان می‌دهد
  • 1395/10/29
  • مقدم
  • 0

کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند برای سونی تنها به عرضه محصولات رده‌بالا و پرچم‌دار محدود نمی‌شود و این سازنده، گوشی‌های میان‌رده موفقی را نیز به بازار عرضه کرده است. یکی از محصولات جدید شرکت سونی که احتمالاً در اواخر ماه فوریه معرفی خواهد شد، مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XA است و به‌تازگی، تعدادی تصویر از این گوشی فاش شده که طراحی بدون حاشیه آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

با اینکه شرکت سونی در نمایشگاه CES 2017 در اوایل ماه ژانویه حضور داشت، هیچ گوشی‌هوشمند جدیدی توسط این سازنده معرفی نشد. به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های جدید شرکت سونی برای معرفی در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا آماده می‌شود.

پس از انتشار شایعات و رندرهای نسخه جدید گوشی اکسپریا XA، بسیاری مدعی هستند که شرکت سونی از این گوشی در اواخر ماه فوریه رونمایی خواهد کرد. رندرهای جدید منتشر شده نیز به یک گوشی معرفی‌نشده شرکت سونی پرداخته است و گمان می‌رود که این محصول، همان نسخه جدید گوشی اکسپریا XA سونی باشد.

اکسپریا XA

همان‌طور که در رندرهای تازه منتشرشده، مشاهده می‌کنید، نسخه جدید گوشی اکسپریا XA به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز شده است و از یک جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا استفاده می‌کند. حفره اتصال بند نیز به این گوشی بازگشته است که البته این روزها، دیگر کاربران به آن علاقه‌ چندانی ندارند!

در رابطه با مشخصات‌فنی نسخه جدید گوشی اکسپریا XA سونی هنوز جزئیات چندانی فاش نشده است اما گمان می‌رود که این محصول، همان گوشی سونی با شماره مدل G3112 باشد. در صورت صحت این ادعا، نسخه جدید گوشی اکسپریا XA سونی به تراشه هلیو پی ۲۰ مدیاتک با هشت هسته پردازشی مجهز شده است و از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی اچ‌دی بدون حاشیه با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. با این‌حال، ممکن است شرکت سونی، نسل جدید این گوشی را با یک نمایشگر فول اچ‌دی ارائه دهد.

اکسپریا XA

علاوه‌براین، گمان می‌رود که این گوشی با ضخامتی ۸ میلی‌متری توسعه یافته است و احتمالاً به سه گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. برای اطلاع، مدل ۲۰۱۶ این گوشی در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل در سال گذشته معرفی شد.

مدل ۲۰۱۶ گوشی اکسپریا XA سونی از مشخصات سخت‌افزاری نظیر یک نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی، دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. هم‌چنین، تراشه هلیو پی ۱۰ مدیاتک به آن قدرت می‌دهد و در بخش عکس‌برداری، با دو شاتر ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی همراه شده است. تامین انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده نیز با استفاده از یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری صورت می‌گیرد.

اکسپریا XA

در کنار فاش‌شدن مدل G3112، هم‌چنین اطلاعاتی از یک گوشی دیگر سونی با شماره مدل G3221 فاش شده است که در حال‌حاضر، نمی‌دانیم این محصول با چه نام تجاری به بازار عرضه می‌شود. از مشخصات فاش‌شده برای این مدل، می‌توان به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی اشاره کرد.

انتظار می‌رود که شرکت سونی در کنار رونمایی از مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XA سونی و یک گوشی با شماره مدل G3221، اطلاعات بیشتری از گوشی پرچم‌دار جدید خود را ارائه دهد. با این‌حال، ممکن است رونمایی از گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سونی در بهار سال جاری میلادی صورت بگیرد.

منبع: Phonearena 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *