هر آنچه که باید از نسخه جدید PES 2018  بدانید

هر آنچه که باید از نسخه جدید PES 2018  بدانید
  • 1395/11/20
  • زهرا معبودی
  • 5

علاقه مندان فوتبال هر ساله منتظر نسخه جدید بازی محبوب‌شان هستند که امسال، این بازی در اوایل سال جدید با نام PES2018 رونمایی شد؛ در ادامه این مقاله می خواهیم جزئیات بیشتری از این بازی و همچنین قیمت آن  را بررسی کنیم، با گویا آی تی همراه باشید.

اگر از علاقمندان به بازی های فوتبالی باشید، می دانید که مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer  یکی از پرطرفدارترین بازی های دنیاست که محیط فوتبال را به طرز جذابی شبیه سازی کرده است، در بین این مجموعه، بازی pes از زمان رونمایی تا الان، با استقبال  بسیار خوبی مواجه شده است؛ البته این بازی همیشه از لحاظ فروش، بهترین ورژن گرافیک، لایسنس‌ها، بازی آنلاین و ..  بعد از بازی fifa و در رده دوم قرار داشته، که الان با ارائه کردن نسخه جدیدش، توانسته اصلاحات زیادی را اعمال کند.

 

جدول لیگ برتر ۱۴۰۰

 

آموزش بازی و ترفند رد کردن مرحله سخت بازی

 

آموزش چیدن ترکیب منچسترسیتی فیفا ۲۱

 

آموزش انواع دریبل در PES 2021 | الاستیکو دریبل زیدانی پله انداختن و لایی

 

ترفندهای و رمزهای PES 2021

 

اخبار FIFA 21  و زمان انتشار فیفا ۲۱

 

زمان انتشار بازی pes 2021

 

PES2018

 

رمزهای PES 2019 و ترفندهایی برای بردن بازیها

 

شما به عنوان بازیکن این بازی، نسخ جدید پی اس را چطور ارزیابی می‌کنید و فکر می‌کنید بعد از رونمایی از آن در سال جدید، چه زمانی و با چه قیمتی به به بازار عرضه شود؟

زمان ورد به بازار، در کشور انگلستان

نسخه های قبلی بازی pes، هر دو در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵و ۲۰۱۶ به بازار عرضه شدند، درصد این احتمال زیاد است که باز هم شرکت کونامی به قرار هرساله در ماه سپتامبر این بازی را روانه بازار بکند.

ولی اگر مدتی است بازی pes را انجام نداده اید و نمی خواهید بیشتر از این صبر کنید، بازی pes 2017با قیمت ۲۷ یورو در بازار موجود است که فروشگاه آمازون آن را عرضه می کند.

PES2018

قیمت

این احتمال زیاد است که امسال هم  بازی pes قیمتی شبیه بازی های معادل خودش را داشته باشد، همانطور که در سال گذشته بازی pes17  هم این استاندارد را رعایت کرده بود و احتمالا امسال هم به قیمت رایج سال یعنی ۹۹/۴۹ یورو بازی را عرضه کند؛ البته می دانید که مهم ترین کنسولی که برای بازی پــِـس ۲۰۱۷ استفاده می شود، پلی استیشن ۴ پرو است؛ که احتمالا همین کنسول مقداری گران تر از بقیه نسخه ها باشد، مثلا کنسول کامپیوتر از قیمت ارزانتری برخوردار است. البته ممکن است این قیمت ها، با وجود بازار رقابتی خرده فروش ها کمتر هم بشود، تا بتوانند شما را به خرید ترغیب کنند. شما می توانید در خبرنامه های مربوط به فروش و تخفیف بازی ثبت‌نام کنید، یا در زمان مقرر به وبسایت‌های اصلی فروش بازی مراجعه کنید تا مقداری از هزینه اصلی بازی کمتر شود.

احتمال می رود که مثل سری های قبل، با چند نسخه متفاوت برای بازی روبرو باشیم، که هرکدام مزایا و تشویقی های خاص خود را دارند؛ البته اگر نسخه‌های پیش فروش آن هم عرضه بشود، می توانید به همین سایت مراجعه کنید و از این طرح مطلع شوید.

PES2018

کنسول های pes 2018

کنسول هایی که بازی پی اس ۲۰۱۷ را پشتیبانی می‌کردند، کامپیوترهای شخصی، Xbox One ، Xbox 360 ،  PS4 ، PS3 بوده اند، که در این بین کنسول های PS3 و Xbox 360 بسیار قدیمی شده اند و این احتمال وجود دارد که شرکت کونامی علاقه ای به ادامه همکاری با آن ها نداشته باشد و بخواهد که از کنسول های جدیدی مثل switch که عرضه شده اند استفاده کند.

کنسول سوئیچ را شرکت Nintendo ژاپنی ارائه کرد، که با ورد این کنسول، احتمالا بازار رقابت بین کنسول ها داغ تر و پیچیده تر می‌شود؛ در اصل سوئیچ جانشینی برای کنسول های قدیمی Wii U است که به اندازه کافی نتواسته بود نظر کاربران را به خود جلب کند. تا الان هیچکدام از بازی هایPro Evolution از کنسول های Wii U استفاده نکرده اند، ولی اگر سوئیچ بتواند مشتریان و کاربران را به خوبی به طرف خود جلب کند، احتمالا شرکت کونامی روی سوئیچ هم برای بازی های خود سرمایه گذاری کند.

از بین کنسول هایی که قبلا پی اس از آن ها استفاده می کرد، کنسول PS4 Pro  هنوز هم به خوبی مشغول فعالیت است و از پی اس ۲۰۱۷ به نسبت بقیه کنسول ها  بهتر پشتیبانی می کند؛ پس برای نسخه های بعدی بازی هم از جمله پی اس ۲۰۱۸ می توان بر روی کارآمدی و سازگاری PS4 Pro  حساب کرد. بعلاوه اینکه بازی جدید پی اس هم  با کنسولی که قرار است امسال عرضه شود به نام Xbox One Scorpio هم سازگار است.

در صورتی که شما بازی را تهییه کنید ولی هنوز کنسول جدیدتان به بازار عرضه نشده باشد، می‌توانید برای سازگاری، یک وصله (patch )  را منتشر کنید، که به احتمال زیاد مشکلتان برطرف خواهد شد.

PES2018

از pes2018 چه انتظاراتی دارید؟

شاید یکی از بزرگترین خدماتی که بازی های شبیه ساز فوتبال ارائه داده اند، مسئله لایسنس ها باشد که فیفا ۱۷ در این زمینه بسیار موفق تر از رقیب خود پی اس ۲۰۱۷ عمل کرده است.

پی اس ۲۰۱۷ با وجود قراردادن لایسنس هایی مثل بارسلونا، آرسنال، اتلتیکومادرید، و همه لیگ های ۱و ۲ فرانسه و. بازهم در رده دوم رقابت با فیفیا قرار گرفت، چرا که فیفا۱۷ در یک نگاه لاینس های زیادتری را اعمال کرده است و در مجموع همیشه با تیم های بیشتری قرارداد می بندد، و از گرافیک چهره سازی بهتری هم به نسبت پی اس برخوردار است؛ و این باعث می شود که آمار باشگاهی پی اس باز هم از فیفا کمتر باشد.

در حال حاضر شاید یکی از انتظارات مشترکی که اکثر کاربران از پی اس ۲۰۱۸ انتظار دارند، مسئله لایسنس های بهتر باشد، و توانسه باشد مجوزهای بهتری را در این نسخه ارائه کند.

PES2018

نقل و انتقالات پرسپولیس

 

یکی دیگر از نواقصی که کونامی با آن روبرو است، کیفیت پایین بازی برای PC هایی است که عرضه می شود، که به احتمال زیاد این از تدابیر خود شرکت هم باشد، تا افراد بیشتری بتوانند با هر سیستم پایینی بازی کنند؛ اما این موضوع در مواقعی، با شکایت هایی مثل کند بودن بازی و یا حتی حذف بعضی از مشخصه های کلیدی بازی همراه می شود؛ در هر صورت با وجود کنسول های خوب، باید نسخه محبوب و خوبی هم از بازی ارائه شود تا دلیلی مثل کم کاری کردن شرکت، برای کاربران مطرح نشود.

بازی فیفا در سال ۲۰۱۷ از ویژگی خوب و ممتازی مثل The Journey رونمایی کرد که البته پی اس ۲۰۱۷ از این قابلیت بی بهره بود. در این حالت، کاربر به تنهایی بازی می کند و بازی را جلو می‌برد که البته این روند با وجود بعضی نواقص، بازهم روند موفقیت خوبی داشته است، و شاید هم شرکت کونامی در صدد باشد که این ویژگی خوب را در بازی خودش پی اس پیاده کند.

دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

بازی بعدی پرسپولیس

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. در تمامی سالها فیفا کسشعر محض بوده. اما کونامی بهترین بازیهارو ارائه داده. شما به قدرت کشور آمریکا در بازار جهانی در برابر ژاپن هم توجه کنید اینکه حتی انگلیسی ها حاضر نیستند محصول ژاپنی رو خریداری کنند. شما فیفا ۹۷ سگا رو با انترنشنال سوپراستار ساکر ۱۹۹۷ کونامی مقایسه کنید برید فیفا ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ مسخره َEA رو با Winning Eleven 2002 پلی استیشن مقایسه کنید برید فیفا ۲۰۰۴ رو با PES 4 مقایسه کنید

    ببینید مردم کدومارو بیشتر بازی کردند! در تمامی سالها EA Sport آشغالی بنام فیفارو با اون مدل سازی غیر اصولی آناتومی انسانی رو ارائه داده درصورتیکه کونامی در تمامی سالها بهترین طراحی های سه بعدی رو انجام داده. گیم های کونامی در تمامی کنسولها هیجان انگیز بوده اما فیفا حتی برای طرفدارانش اگر زیاد از حد باشه کسل کننده خواهد بود. به اون اندازه ای که PES بازها بازی میکنن فیفا بازها اونقدر حوصله بخرج نمیدن!

    ضمن اینکه کونامی هدفش شبیه سازی فوتبال تلویزیونی! نه فوتبال از دید تماشاچی ورزشگاه و در این زمینه همیشه شبیه سازی دقیقی از آنچه در تلویزیون شاهدش هستیم انجام داده. لایسنس نشدن تیمها در PES از زمان سگا وجود داشته و کنسولها بعدی هم بوده بدلیل اینکه نفوذ اقتصادی آمریکا در جهان بیشتر از ژاپن و در بریتانیا و آمریکا محصولات آمریکایی رو به آسیایی ترجیح میدن ولو اینکه جنس بنجلی باشه!

  2. امکانش هست که پی اس ۱۸ رو سیستمی با رم ۴ و گرافیک۲ سازگاری پیدا کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. امکانش که هست دوست عزیز اما احتمالا لگ خواهی داشت

  3. سلام من pes 2018 رو جدیدا خریداری کردم ولی چهره بازیکنان خیچکدوم از خودشون نیست چ باید کرد!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *