مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده اکسپریا XA سونی تاییدیه FCC دریافت کرد

مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده اکسپریا XA سونی تاییدیه FCC دریافت کرد
  • 1395/12/1
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که شرکت سونی از چندین گوشی‌هوشمند جدید از محصولات رده‌پایین تا گران‌قیمت، در نمایشگاه MWC رونمایی کند و مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XA، یکی از گوشی‌های هوشمند جدیدی است که انتظار می‌رود در اواخر ماه فوریه به صورت رسمی توسط شرکت سونی معرفی شود. تا به‌حال، تصاویر مختلفی از این گوشی فاش شده است و گزارش جدید، نشان می‌دهد که مدل جدید گوشی میان‌رده اکسپریا XA سونی موفق به دریافت تاییدیه FCC شده است که از عرضه این گوشی‌هوشمند تا چند هفته آینده به بازار خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات جدید، گوشی اکسپریا XA 2 شرکت سونی موفق به دریافت تاییدیه FCC شده اما هیچ مشخصات سخت‌افزاری از این محصول با دریافت تاییدیه FCC فاش نشده است. با توجه به دریافت این تاییدیه برای گوشی اکسپریا XA 2 شرکت سونی، رونمایی از این گوشی‌هوشمند در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل دور از انتظار نخواهد بود.

گفته می‌شود که مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XA شرکت سونی با تراشه هلیو پی ۲۰ مدیاتک با هشت هسته پردازشی عرضه خواهد شد و انتظار داریم که این گوشی به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده باشد. هم‌چنین، شایعات و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که گوشی اکسپریا XA 2 سونی با یک دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.0 و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.2 همراه خواهد بود.

علاوه‌براین، تصاویر مختلف نشان می‌دهد که مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XA شرکت سونی، از درگاه یواس‌بی Type-C استفاده می‌کند و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا برای آن در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که این گوشی با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به صورت پیش‌فرض مجهز شده باشد و قیمت احتمالی نسخه جدید گوشی اکسپریا XA نزدیک به ۳۲۰ دلار (۳۰۰ یورو) است.

شرکت سونی احتمالاً از پنج گوشی‌هوشمند در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد کرد

اکسپریا XA

با قضاوت براساس مشخصات‌فنی فاش‌شده گوشی اکسپریا XA 2، گمان می‌رود که این مدل به عنوان یک گوشی‌هوشمند دوربین‌محور عرضه خواهد شد و در کنار این شاخصه فنی، شرکت سونی آن‌را با یک تراشه نسبتاً قدرت‌مند و حافظه رم قابل‌توجه ارائه می‌دهد.

یک گوشی‌هوشمند دیگر شرکت سونی، به‌تازگی در آزمون‌های مختلف فاش شده است. این محصول با اسم‌رمز “Pikachu” از یک نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل استفاده می‌کند و به سه گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. هم‌چنین، شایعات مختلف نشان می‌دهد که گوشی سونی Pikachu با تراشه هلیو پی ۲۰ مدیاتک با هشت هسته پردازشی همراه شده است و چیپ‌ Mali-T880 پردازشی محتوای گرافیکی را در این تراشه بر عهده خواهد داشت.

البته، مشخصات‌فنی فاش‌شده این گوشی در آزمون GFXBench نشان می‌دهد که گوشی میان‌رده جدید شرکت سونی به دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه‌بر این دو گوشی، انتظار داریم که شرکت سونی از سه گوشی‌هوشمند دیگر در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند.

جدا از مدل‌های رده‌بالا، همان‌طور که گفته شد؛ شرکت سونی، محصولات میان‌رده و رده‌پایین جدیدی را با قیمت مقرون به صرفه در اواخر ماه فوریه معرفی خواهد کرد. البته چندان نباید برای ارائه گوشی‌های هوشمند میان‌رده و ارزان‌قیمت جدید شرکت سونی با برخی از استانداردهای جدید از جمله سنسور تشخیص اثرانگشت، منتظر باشید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *