مصرف بهینه اینترنت در گوشی با اپلیکیشن Datally گوگل

  • 1396/9/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گوگل در ماه ژوئن، اپلیکشنی به نام “Triangle” را منتشر کرد که کارایی آن عبارت بود از نظارت بر داده مصرفی اپلیکیشن‌ها و محدودسازی مصرف داده توسط آنها. حال گوگل این اپلیکیشن را با نام جدید Datally روانه فروشگاه گوگل‌پلی خود کرده است.

گویا آی تی – اگرچه Triangle طراحی شده بود تا کاربر به‌ وسیله آن بر مصرف دیتا توسط برنامه‌ها کنترل داشته باشد، اما Datally یک Wi-Fi یاب عمومی است که شما را به مکان‌هایی هدایت می کند که ممکن است در آنجا به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید. در ضمن Datally تمام کارهایی که Triangle را انجام می داد را هم پشتیبانی می کند!

برنامه دیتالی گوگل چطور کار می کند

 

با استفاده از برنامه دیتالی همچنین قادر خواهید بود که بر روی مصرف داده توسط برنامه‌ها، حتی اگر در پس زمینه در حال اجرا می‌باشند، نظارت داشته و در صورت عدم نیاز آنها را محدود کنید. علاوه بر آن هنگامی که یک Wi-Fi رایگان در نزدیکی شما وجود داشته باشد به آن متصل می‌شود تا در مصرف داده توسط گوشی شما صرفه‌جویی نماید.

برنامه دیتالی

Datally جدیدترین محصول کاربردی گوگل است که آن را برای میلیاردها کاربر خود تدارک دیده است.

برای کاربرانی که بر روی مصرف دیتا خود حساس هستند، گوگل قبلاً اپلیکیشن YouTube Go را منتشر کرده بود که نسخه‌ای از همین برنامه جهت بررسی مصرف داده توسط ویدئوها بوده و اضافه بر آن، این قابلیت را دارد تا ویدئویی را دانلود کرده و سپس آن را در حالت آفلاین برای شما به اجرا بگذارد.

همچنین پیش از این گوگل فایل منیجر Files Go را منتشر کرده بود که به کاربران اجازه میدهد بدون نیاز به اینترنت، محتوای موجود بر روی گوشی خود را به اشتراک بگذارند.

لینک دانلود

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *