چه مشاغل و کسب و کارهایی از فیلتر تلگرام سود می برند؟

چه مشاغل و کسب و کارهایی از فیلتر تلگرام سود می برند؟
  • 1396/10/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با فیلتر شدن تلگرام، برخی از افراد ناراحت و برخی دیگر خوشحال شدند! در ادامه این مطلب به افراد و کسب و کارهایی که از فیلتر تلگرام خوشحال شدند می پردازیم.

چه مشاغل و کسب و کارهایی از فیلتر تلگرام سود می برند؟

 

 

شرکت مخابرات و اپراتورهای موبایل

 

بدون شک، اولین شرکت هایی که از فیلتر تلگرام خوشحال می شوند اپراتورهای موبایل هستند که مدتهاست درآمد پیامکی آنها ته کشیده و به پایین ترین سطح ممکن رسیده است چرا که مردم تا قبل از این ترجیح می دادند به جای استفاده از پیامکی که هزینه بر بود، از پیام رسان رایگان با رابط کاربری ساده ای مثل تلگرام استفاده کنند. بدون شک سهام شرکت مخابرات ایران و همراه اول و دیگر اپراتورهای موبایل با اعلام خبر فیلتر دائمی تلگرام با رشد مواجه خواهند شد.

 

آژانس تبلیغاتی

 

اگر در دیوارها و بلیبوردهای سطح شهر خود کمی دقیق شوید، حتماً متوجه این موضوع شده اید که آمار بیلبوردهای خالی در سطح شهر بسیار بالا رفته و با وجود ابزارهای قوی تبلیغاتی مثل تلگرام و اینستاگرام، تبلیغات به سمت تبلیغات تلگرامی سوق داده شده است چرا که ضریب نفوذ این سبک تبلیغات بیش از سایر روش ها ارزیابی شده است. با فیلتر تلگرام، شادی مجدد به این صنف باز می گردد!

 

مشاغل سنتی

 

مشاغل سنتی که این روزها پاخور مغازه هایشان به واسطه انبوه کانالهای تلگرامی کم شده بود، در صورت محقق شدن فیلتر تلگرام و کانالهای تلگرامی برای همیشه، مجدداً شاهد افزایش مشتریان حضوری خود خواهند بود.

 

طراحان سایت

 

با روی کار آمدن تلگرام و اینستاگرام، بسیاری از مشاغل که برای رواج کسب و کار و خود نیاز به سایت داشتند، در تصمیم خود از هزینه گزاف برای طراحی سایت صرف نظر کرده و با هزینه ای اندک کسب و کار خود را در اینستاگرام و تلگرام طراحی می کردند. با جدی شدن فیلتر همیشگی تلگرام احتمالاً شاهد افزایش تقاضا برای طراحی سایت نیز خواهیم بود.

 

خبرگزاریها

 

خبرگزاریها از فیلتر تلگرام و شبکه های اجتماعی سود زیادی خواهند کرد چرا که یکی از رقیبان جدی آنها در اطلاعرسانی از گردونه رقابت حذف خواهد شد و این امر منجر به افزایش بازدید اینگونه سایتها می شود که به تبع آن منجر به افزایش قیمت تبلیغات بر روی آن سایتها می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *