فیس‌بوک و توییتر برای رونالدو، جرارد و دروگبا ممنوع شد

  • 1388/11/8
  • ITTeach
  • 1

کریستیانو رونالدو، استیون جرارد و دیدیه دروگبا تعدادی از بازیکنان سرشناس فوتبال جهان هستند که افکار و عقاید و تصاویر خود را در سایتهای توییتر و فیس بوک گذاشته اند.

cristiano_ronaldo

سیاری از باشگاه های اروپایی استفاده از سایت های فیس بوک و تیوتر را برای بازیکنان خود ممنوع کردند.این سایت های دوست یابی با بیش از میلیونها کاربر در سراسر جهان، انقلابی در نحوه برقراری ارتباط میان مردم از طریق اینترنت ایجاد کرده اند.
رد و بدل شدن اطلاعات درست یا غلط در مورد بازیکنان،گپ و گفت و گوی آنها با طرفداران و…زنگ خطری برای باشگاه ها است طوری که آنها با نگرانی از وارد شدن خدشه به چهره تیمها و حتی خود بازیکنان، آنها را از رفتن به این سایت ها محروم کردند.
اولین باشگاهی که تدبیری جدی در این رابطه اتخاذ کرده، منچستریونایتد است که استفاده از این سایتها را پس از اینکه چندین اتفاق ناگوار به دلیل اخبار دروغ و اشتباه در این تیم رخ داد، برای بازیکنان خود ممنوع کرد.
در انگلیس آخرین ماجرا مربوط به «ریان بابل» بازیکن لیورپول است که عدم دعوت به ترکیب تیم را در سایت توییتر منعکس کرده و گفته بود، بنیتس هیچ توضیح در این رابطه به او نداده است. علاوه بر بابل چند نفر دیگر هم سوابقی مشابه داشته اند.
جویز آلتیدور، بازیکن آمریکایی هال سیتی بیش از چند بار در این سایتها مسائلی را مطرح کرده که باشگاه او می خواسته به صورت راز نگه دارد. در بین ستارگان فوتبال رونالدو،دروگبا و جرارد علاقه خاصی به فیس بوک دارند و از اعضای فعال در این شبکه اینترنتی هستند.البته آنها هنوز برای باشگاه های خود مشکل ساز نشده اند.
تصمیم باشگاهها مبنی بر ممنوع کردن استفاده از این سایتها برای بازیکنان، موجب اعتراض هواداران بازیکنان شده که باشگاهها را به سؤاستفاده از قدرت و غیرممکن کردن نحوه برقراری ارتباط آنها با الگوهای ورزشی شان متهم کرده اند.
اما بهترین نمونه ای که می تواند یک بازیکن را به دردسر بیندازد، برای دارن بنت مهاجم ساندرلند در توییتر رخ داد. او تیم سابق خود تاتنهام را در جریان مذاکرات با ساندرلند مورد انتقاد قرار داد و مجبور شد، به خاطر این اقدام خود، از تاتنهام عذرخواهی کند و جریمه ای نقدی هم بپردازد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *