پنج چیز نادری که داشتن آنها ضروری است

  • 1388/12/18
  • سپهر خيري
  • 0

در حالیکه خیلی ها انواع ظروف چینی و یا عکس اتوموبیل های قشنگ جمع آوری می کنند، ما هم برای علاقمندان کامپیوترمجموعه کمیاب و بی نظیری را گرد اورده ایم.
ازپلاستیکی تا مخملی، ما هم برای شما پنج نماد برنامه ها ی اجتماعی-رسانه ای ، -آنلاین، و تکنیکی فراهم آورده ایم که نه تنها وابستگی شما به چیزهای کمیاب را نشان می دهد، کسی چه می داند، شاید هم آخر همه آن چیزهایی باشد که طی سالهای اخیر پا به عرصه گذاشته اند.
لیست زیر را به دقت وارسی کنید و به ما بگویید کدام یکی را برای روی میز خود شایسته تر می یابید.
1- اوولی پرنده توئیتریفیک


این پرنده آبی تحسین برانگیز نماینده واقعاً مجسم توئیتریفیک – نماد تصویری ایستگاه پردازشگری مک توئیتر است و شیرین ترین جایگاه را بر روی میز شما از آن خود خواهد ساخت. با قدی حدود چهار اینچ، اوولی “عاشق گب زدن درباره موضاعات روز” البته طبق گفته سازندگانش. دو نمونه اوولی در بازار یافت می شود – یک نمونه پلاستیکی به ارزش 20 دلار، و نمونه دیگری با پوشش از پرهای پلاستیکی به ارزش 26.95 دلار. حالا تنها چیزی که لازم داریم یک نهنگ کوچک است تا این مجموعه را کامل کند.
قیمت تمام شده : 19.95دلار
2- مینی آندروئید(مرد-انسان نما) نادر


علاقمندان به آندروئید نه یکی که دوازده گونه مختلف این لوگوی رباتیکی دلفریب را یکجا برای مجموعه خود تهیه می کنند. شروع اولیه با نوع سبز استاندارد بود، اما در این میان یک کارگر با پیراهن و کراوات هم وجود دارد، یک آدم سفید موی، و چندین “گونه شکارچی کمیاب” هم یافت می شود. اینها کارهایی از هنرمند طراح NYC، آندرو بل می باشند، قدهر یک ازاین طرح های پلاستیکی 3 اینچ است که سر و دستهای آنها قابل چرخش است.
قیمت تمام شده” 7.25 دلار
3- فایرفاکس مخملین


طرفداران جستجوگر اوپن سورس (open source) موزیلا می توانند علاقه خود را با این عروسک مخملی تشریفاتی ابراز نمایند. از نظر فنی، در واقع این یک پاندای قرمز است، گرچه عملاً یک فایرفاکس است. این عروسک توپر 9 اینچی بر طبق اظهارموزیلا، از” ظاهر جذاب تضمین شده ایست” بر خوردار است، و درآمد حاصل از فروش به بنیاد موزیلا اختصاص یافته است. حالا آیا می توانیم در اینده نزدیک منتظر ظهور یک روباه کوچک گوش دراز بمانیم؟
قیمت تمام شده” 12.08 دلار
4- عروسک مخملی استیو جابز


علامت تجاری سیاه با گردنی لاکپشت مانند، لباس جین، و عینک: “جابز مخملی” بی تردید نشانی از استیو دارد، و می تواند همانطورمتعصب و قسم خورده برای اپل کارآمد باشد—که آخرینش می توانست کاربردی همانند یک جادوگر سیاه داشته باشد. نمونه بازی لگو-عشق طرفداران اپل پادبریکس (PodBrix) ، جابز مخملی 17 اینچ قد دارد و به این خاطر ساخته شده است که سازندگانش ” همیشه خواهان یک جابزعروسکی نوازشگر” با صورتی “که دیگران هم ممکن است یکی مثل آن را بخواهند” بوده اند. 500 تای اول خوب فروش رفته اند، و پادبریکس قول داده تعداد بیشتری بسازد.
قیمت تمام شده: 27.99 دلار
5- تاکس پنگوئنی از ارتش گوئن


تاکس، لوگوی لینوکس، به شکل بسیار زیبایی توسط لاری اوینگ ساخته شده است، بعنوان یک عروسک نرم مخملی تجسم بسیاری از جنبه های زندگی واقعی را نشان می دهد. اما ما فکر می کنیممم که بهتزینشان سری موسوم به عروسک های اکتبر می باشند که منبع بی پایانی از ارتش پنگوئن هایش را عرضه می کند سرشار از شگفتی، حواس پرتی و شخصیت های رنگارنگی که توسط هنرمندان مختلف طراحی شده اند. سری گوئن های پلاستیکی حدود 2.5 اینچ قد دارندو به تعداد محدودی عرضه شده است، پس اگریکی شان را دید و خوشتان آمد، می دانید که چه باید بکنید.
قیمت تمام شده: هر یک 10 دلار

منبع: mashable

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *