ساخت 10 لگوی گکی شگفت انگیز(تصویری)

  • 1388/12/29
  • گل پامچال
  • 1

گک ها  و لگو به نظر می رسد با هم هماهنگ هستند  مثل مک و چیس (یا Macs و اپل و مثالهای دیگر ) ، با هزاران تن  هوادار– گیک های خلق شده که الهام گرفته از خلاقیت هستند و در هر گوشه ای از شبکه وب  یافت می شود ، از جمله گروه فیلکر لگو.
هنرمندان لگوساز حرفه ای بطور تمام وقت و با علاقه با استفاده از بلوک های سازه سازی دانمارکی رنگارنگ  اقدام به ساخت این سازه ها می کنند ، ما شما را به دیدن بزرگترین گالری تصاویر مجسمه های لگو که از فناوری های جهان و از رسانه های  اجتماعی  آنلاین الهام گرفته شده اند دعوت می کنیم.

ما را در مورد موضوعات مورد علاقه تان مطلع کنید – یا مواردی که تصور می کنید بیان نشده است را  از طریق بخش نظرات به ما انعکاس دهید.

1-کنترل کننده پلی استیشن 3

این کنترلر پلی استیشن3 برای بازار تبلیغاتی سونی در  شیلی ساخته شده. بغیر از آن برای لینک بازی های ویدئویی، تفکر پشت آن نشان می دهد  که  کنسول به همان اندازه لگو ، کلاسیک و شناخت پذیر  است. از نظر هزینه مقداری بیشتر است.

2آی پد اپل

کاربران جنومنوی فیلکر اقدام به ساخت یک آی پد اپل کردند که پس انتشار راهنمای  آن این کار صورت گرفت. توجه خوبی  به جزئیات  آرم اپل که در پشت محصول هست شده است.

3– Twitterrific’sOllie

فردیچی به عنوان یک لگو ساز تمام خلاقیت های لگو سازی را برای ساخت Ollie به کاربرد.آیکون مرغی Twitterrific، چرا که دختر کوچک او معتقد بود “داشتن همچین چیزی جالبه”…!

4-آرم گوگل

ظاهرا لری و سرگئی “عاشقان مشتاق  آجر لگو” هستند و به همین دلیل به “کنی ” هنرمند لگو ساز ماموریت دادند تا با هم دو لگو از آرمهای گوگل را بسازند که در حال حاضر درحال نمایش در دفاتر آنلاین نیویورک و کپنهاک است.

Twitter Fail Whale –5

یکی از پیغام های  شیرین خطا در جهان آنلاین ، بصورت سه بعدی در سایز متوسط توسط “بجرن پی توسکو”به عنوان لگو ساخته شد . که با زیرکی خاصی چشم را با فتوشاپ و لبخندش را با بلوک های سازه ای ایجاد کرده  است.

6- لگوی دیگری از گوگل

کارکنان گوگل خودشان به عنوان لگو اقدام به ساخت مجسمه گوگل تاک که ساخته شده با آجر هست کردند. ما فقط امیدواریم که در طول20  ٪ زمان خود را  ساخته شود.

7- Young Woz and Jobs  Playset

نمایشگر پادبریکس 72″ اپل،   دو “استوو”  جوان را نشان می دهد . “استوو جی” ، “آی فون” و “ووز” را در خیال خود تصور می کند و “ورنچ “در دستش یه صفحه مدار دارد.

8-Nintendo DSi

یکی دیگر ازساخته های “سین کنی ” ، این سازنده قدرتمند  لگو توسط غول بازی ژاپنی مأموریت یافته بود تا طرحی در فروشگاه تلویزیون های گیم های ویدئیی را در نیویورک بسازد . ببینید  51،324 قطعه لگو در این ساخت و ساز 7  پایی  به کار رفته طوری که طرحی با این عظمت خیلی کوچک به نظر می رسد.

9-آی فون unboxing

تفاوت جزئی  در زاویه لگو ، و به خوبی unboxing معمولی تان، این عکس فیلکر  مجموعه آی فون اپل باز شده است  — که در مورد  قضیه اعتصابات که است. نگران نشوید ، پایان خوشی داشت.

10-ویدئو: آرم گوگل کروم

برای مسابقه گوگل  که خواسته شده است که کاربران یک ویدیو از خودشان در مورد ساخت سازه  آیکون کروم گوگل  تهیه کنند ، این سایت ساخت و ساز ، استفاده هوشمندانه ای از آجر لگو و minifigs کرد ، که باعث شد برنده ویژه باشد .

منبع : mashable

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. مرسی از مطلبتون
    فقط متن یکم گنگه ، انگار با این برنامه های که متن رو ترجمه میکنن ترجمه شده
    خیلی ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *