آشنایی با سرویس Photovisiبرای ساخت کلاژ عکس

  • 1389/1/29
  • محمدرضا ارجمندی
  • 2

به اشتراک گذاری محتوا ، به خصوص عکس ها ، در طی دهه گذشته با محبوبیت روزافزونی مواجه بوده است. آپلود عکس ها  آسان، لذت بخش، و یک سرگرمی جالب است و در نتیجه، بسیاری از وب سایت ها به ارائه خدماتی می پردازند که به شما کمک می کند آلبومی از عکسهای آپلودی خود را بسازید.یکی از این مکان ها وب سایت  Photovisi می باشد.

ما Photovisi را به چند دلیل دوست داریم ؛ استفاده آسان ، قالب های پیش فرض زیبا ، استفاده رایگان از خدمات ، و داشتن برنامه مخصوص استفاده از آلبوم در فیس بوک علاوه بر وب سایت Photovisi. ما هر دو روش (برنامه داخل فیس بوک و برنامه داخل وب سایت) را امتحان کردیم و هر دو جذاب و کارآمد بودند.

اساسا سه مرحله در فرایند ایجاد کلاژ عکس وجود دارد – ابتدا یک قالب را انتخاب کنید (در زیر برخی از نمونه نشان داده شده) ،سپس عکس هایتان را اضافه کنید (از عکس هایی که روی کامپیوتر خود دارید استفاده می کنید) ، عکس ها اگر دوست داشته باشید ویرایش کرده و نهایتا می توانید کلاژ ساخته شده را بر روی کامپیوتر ذخیره کرده و یا حتی آن را پرینت کنید، در حین ساخت کلاژ شما می توانید رنگ پس زمینه را انتخاب کنید و یا یک تصویر به عنوان پس زمینه انتخاب کنید تا در پس زمینه کلاژ به نمایش درآید. .

وقتی که شما به مرحله ذخیره کلاژ خود می رسید می توانید رزولوشن دلخواهی برای دانلود انتخاب کنید: 800×600, 1024×768, یا 1600×1200.علاوه بر این ، Photovisi با Zazzle همکاری دارد یعنی اینکه شما می توانید کلاژ خود را به صورت، کارت پستال ، چاپ روی لیوان ویا تی شرت و… چاپ کنید.

اگر شما از برنامه مختص فیس بوک استفاده می کنید، شما آلبوم عکسی را که قبلا در فیس بوک آپلود کرده اید انتخاب کرده، هنگامی که کولاژ خود را در فیس بوک ذخیره میکنید ، شما می توانید آن را در پروفایل خود پست کنید و به عنوان یک البوم جدید آن را ذخیره کنید. در زیر کولاژ واقعی که من با استفاده از عکس های یکی از آلبوم هایم ایجاد کرده ام را مشاهده می کنید

شما یک تبلیغ در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد(من تبلیغ پیکاسا گوگل و Intuit را دیدم) ، اما یادتان باشد سرویس های رایگان باید  به نحوی پول درآوردند، و فقط شما یک آگهی مشاهده می کنید، بنابراین بد هم نیست.

یکی از قابلیتهایی که ما دوست داریم به این سرویس اضافه شود ادغام با خدمات آنلاین اشترک گذاری عکس خواهد بود. به جای گشتن در هارد رایانه خود برای پیدا کردن عکس دلخواه،خوب است که از مجموعه عکس های انلاین وب سایت هایی چون Smug Mug ،Flickr برای کلاژ خود استفاده نماییم.  به جز این مطلب Photovisi ما را تحت تاثیر خدمات خود قرار داد.خدمات این سایت نسبت به تلاش کمی که ما برای ساخت کلاژ دلخواه خود می کنیم و نتیجه سرگرم کننده و لذت بخشی که از به اشتراک گذاردن کلاژ خود بین دوستان و فامیل نصیبمان می شود واقعا ارزشمند است.

منبع: cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام آقای ارجمندی. من دانشجوی ارشد تکنولوژی آموزشی هستم و برای یک کار تحقیقاتی احتیاج به چند نمونه عکس کولاژ دارم. چند تا عکس از سایت و جاهای مختلف گرفتم ولی بازم کمه. اگه میشه تعداد بیشتری عکس کولاژ روی وبلاگتون بذارید .ممنون می شم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *