مدیا پلیر خود را از فایرفاکس کنترل کنید!

  • 1389/3/23
  • مرتضی بیاتی
  • 0

آیا عادت دارید که به هنگام جستوجو در میان صفحات وب به موسیقی گوش دهید؟ با استفاده از افزونه FoxyTunes می توانید موسیقی های خود را بصورت مستقیم از صفحه فایرفاکس کنترل کنید.

بعد از نصب این افزونه و ریست کردن مرورگر در قسمت نوار وضیعت می توانید تولبار FoxyTunes را مشاهده کنید. مدیاپلیر پیشفرض این افزونه Windows Media Player می باشد ولی به سادگی می توانید آن را تغییر دهید.


دکمه و آیتم هایی که بصورت پیشفرض در تولبار این برنامه موجود می باشد عبارت اند از:
جستوجوگر،منو اصلی FoxyTunes ، نمایش مدیاپلیر ، انتخاب پلیر ، انتخاب موسیقی قبلی ، پخش موسیقی ، انتخاب موسیقی بعدی، تنظیم صدا ، انتخاب فایل ، Twitty Tunes ، جستوجوگر Foxy Tunes (در وب) ، بازکننده صفحه اصلی FoxyTunes  در وب و ضامن جا به جا کننده تولبار.
همچنین می توانید از طریق منو FoxyTunes  آیتم ها و دکمه های موجود را ناپدید یا ظاهر کنید.


اگر در مورد مدیا پلیر هایی که FoxyTunes توانایی کار کردن با آنها را دارد کنجکاو هستید؛ می توانید در ادامه لیستی از آنها را مشاهده فرمایید.


در نظر داشته باشید که لازم نیست برای گوش دادن به موسیقی برنامه مدیاپلیر مورد انتخاب شما بصورت باز شده در جلو صفحه FoxyTunes قرار داشته باشد.فقط کافی است که بروی دکمه اجرا کلیک کنید تا موسیقی پخش شود.


در تصویر زیر می توانید گزینه های موجود در منوی اصلی FoxyTunes را مشاهده فرمایید.


اگر از منو Extra گزینه Skin را انتخاب کنید، صفحه ی وبی باز می شود که از طریق آن می توانید پوسته های مختلف FoxyTunes را مشاهده و انتخاب کنید.


در تصویر بعدی می توانید نمایی کلی از منو Configurations و یکی از زیر منو های آن را مشاهده فرمایید.توجه داشته باشید که هرچیزی که به آن نیاز دارید در این منو ها قابل دسترس می باشد و دیگر نیازی به مراجه به قسمت Add-ons Manager Window نخواهد بود.


اگر مایل نبودید که تولبار FoxyTunes در نوار وضعیت باشد، براحتی می توانید آن را کشیده و در هرجای دیگر رها کنید.


همچنین می توانید با استفاده از مثلث کوچک موجود در قسمت های مختلف تولبار FoxyTunes آنرا کوچک کنید. فقط با یک یا دو کلیک می توانید کوچک شده آن را در نوار فایرفوکس خود داشته باشید،تا هنگامی که دوباره به آن نیاز داشتید با کلیک بروی همان مثلث از آن استفاده کنید.


دانلود افزونه FoxyTunes برای فایر فاکس
صفحه اصلی FoxyTunes (در اینجا این افزونه برای Internet Explorer و Yahoo! Messenger نیز در دسترس می باشد.)

منبع:.howtogeek.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *