خبرهايي از بازی طلوع Metal Gear Solid

  • 1389/3/30
  • ميثاق جراحي
  • 0

رایدن یکی از شخصیت های اصلی سری بازی های متال گیر بود که برای اولین بار در شماره ی دوم از این بازی دیده شد .سری بازی های متال گیر همیشه به صورت انحصاری بودند که فقط دارندگان کنسول سونی Playstation می توانستند از این بازی زیبا لذت ببرند.

بازی متال گیر جزو بازی های صاحب سبک است که توانست سبک بازی های سوم شخص از نوع اکشن –تاکتیکی را متحول سازد

داستان بازی و گیم – پلی خاص ان باعث شد که این بازی به طرز چشم گیری در بین بازیکن ها جا باز کند .کارگردان سری بازی های متال گیر هیدو کوجیما را فقط با این عنوان می شناسند و با شنیدن نام این بازی همه فورا کارگردان ژاپنی را در ذهن خود تداعی می کنند.

این بار این کارگردان موفق تصمیم گرفته این بازی را بر روی تمامی پلاتفرم ها منتشر کند و با این کار همه را به نوعی هم خوشحال و هم غافل گیر کرده است .

در این شماره که MGS Rising نام دارد شخصیت اصلی بازی رایدن است و هنوز مشخص نیست که ایا اسنک Snake هم در کنار او خواهد بود یا خیر .

در نمایشگاه E3 امسال سری عکس ها و پیش نمایش های مختصری از این بازی به نمایش عموم در امد  .با توجه به این تبلیغاتی که از ان شد پیش بینی می شود که گیم –پلی همان روند همیشگی در متال گیر و گرافیک بازی هم بسیار زیبا با نور پردازی عالی کار شده است.

شماره ی 4 از این بازی که برای کنسول Playstation 3 عرضه شد توانست از سایت های درجه بندی کیفیت بازی امتیاز کامل 10 از 10 را دریافت کند.

این بازی در اوایل ماه 2011 میلادی برای تمامی پلاتفرم های PC Xbox360 PS3 عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *