مخفی کرن سریع زبانه ها در موزیلا فایرفاکس با Hide Bad

  • 1389/4/21
  • محمدرضا ارجمندی
  • 1

اغلب کارمندان هنگام کار با اینترنت سر کار سعی می کنند برای رفع خستگی و تنوع هم که شده به جز زبانه مربوط به کار یک یا چند زبانه دیگر باز کرده و سری به سایت های سرگرمی یا اخبار بزنند.اگر همین موقع رئیس سر برسد، کارمند به سرعت زبانه وب سایت مربوط به کار را می آورد تا رئیس بویی نبرد. اما اگر رئیس فقط کمی از کار زبانه ها در مرورگر های اینترنت آگاهی داشته باشد متوجه عنوان دیگر زبانه ها شده و کارمند را سرزنش یا توبیخ می کند! در این موارد افزونه ای به نام  hideBad چیزی است که به کمک فراوانی می کند.

hideBad یک افزونه فایرفاکس بوده که تمام هدفش حفظ حریم شخصی کاربران به طرز فوق العاده موقع مرور سایت ها است. این افزونه  کاربران را قادر می سازد با ایجاد کلید میانبر(hotkey) با استفاده از دکمه های کیبرد هر زمان که اراده کنند فورا همه زبانه های فرعی را پنهان کرده  و در مرورگر فقط زبانه مربوط به کار اصلی (که ما برای آن تعریف می کنیم)نمایش داده شود. حتی این قابلیت را دارد  که به پاکسازی حافظه کش تاریخچه مرور(history) بپردازد که مطمئنا باعث حذف کامل رد پای مرور کاربر در بین سایت ها می شود. زمانی که خواستیم(خطر رئیس برطرف شد!) ، دوباره با زدن همان کلید های صفحه کلید همه زبانه های مخفی نمایان می شوند!

به طور پیش فرض، این کلید های میانبر عبارتند از : ALT+X  برای مخفی کردن همه زبانه ها و CTRL+ALT+T  برای بازگرداندن زبانه های مخفی. برای کسانی که در محل کار از فایرفاکس استفاده می کنند، hideBad افزونه بسیار ارزشمندی است.پس ان را از دست ندهید!

ویژگی ها :

افزونه رایگان (اما محدود به کاربران مرورگر فایرفاکس).

کمک به مخفی نمودن فوری زبانه های فرعی.

با وجود اینکه حافظه مرور پاک می شود،اما هنوز زبانه ها را می توان با استفاده از میانبر hotkey برگرداند

عمل بازگرداندن زبانه ها را  حتی می توان با دادن کلمه عبور محدود به شخص کاربر کرد.

حالت DEFCON برای تشخیص خودکار فوری صفحات وب.

دانلود افزونه :Hidebad Add-on for Firefoxi

منبع:makeuseof

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. آقای ارجمندی این را من نصب کردم اما هنگام آپشن زدن هنگ میکنه چکارش کنم لطفا؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *