گوشی موبایل EVO SHIFT 4G از سری اسپرینت کمپانی اچ‌تی‌سی مجهز به سیستم عامل اندروید

  • 1389/10/22
  • ITTeach
  • 0

شرکت اسپرینت  در راه ساخت گوشی تلفن هوشمند جدید با سیستم عامل اندروید مدل HTC EVO Shift  4G مدل برادر EVO 4G می باشد. مدل جدید EVO SHIFT  دارای کیبورد کوتری کشویی جانبی  می باشد و شبکه 4G  وای مکس تحت اسپرینت را پشتیبانی می کند و با پردازشگر اسنپ‌دراگون(SnapDragon) 800 مگاهرتزی مدل MSM7630 کمپانی کوآل‌کام(Qualcomm) اجرا می شود و EVO  مدل جدید 512  مگابایت رم و2 گیگابایت هارد دارد.

گوشی مدل EVO Shift 4G  اچ‌تی‌سی دارای صفحه نمایش لمسی خازنی، دوربین 5 مگا پیکسل با قابلیت تمرکز خودکارو ضبط ویدئویی رزولوشن بالا(HD) با رزولوشن 720 خط عمودی(720p  )، قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی جی‌پی‌اس/ای‌جی‌پی‌اس، بلوتوث، استاندارد  802.11b/g/n  مربوط به انتقال داده وای‌فای(WiFi) را دارد. این تلفن دارای تکنولوژی EVDO 3G با استاندارد CDMA است. همچنین از سیستم عامل اندروید 2.2 به همراه نرم‌افزار اختصاصی سنس(Sense) کمپانی اچ‌تی‌سی    نیز استفاده می کند  و با برنامه‌های تحت اسپرینت از قبل بارگذاری شده شامل تلویزیون اسپرینت(Sprint TV®  ) و نیز برنامهNASCAR Sprint Cup Mobile  عرضه می‌شود.

قیمت  HTC EVO Shift، در فروشگاه اسپرینت بعد از ایمیل صد دلاری در کسر قیمت و فعالسازی در یک قرارداد خدمات دوساله جدید، 149.99 دلار می باشد.

منبع: sprint 1|2

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *