بعد از ویندوز 98 ویندوز 7 موبایل پراستفاده‌ترين ويندوز

  • 1389/10/28
  • ITTeach
  • 5

میزان ‌بازدید بعمل آمده در دو ویندوز98 و 7- شبکه چیتیکا


بر اساس نمونه ای از میزان بازدید بعمل آمده از سایت چیتیکا و شبکه

چیتیکا(Chitika)،  که به عنوان یک شبکه تبلیغاتی اینترنتی دایر میباشد و توسط شرکتهایی از قبیل هارست مدیا(Hearst Media) مورد استفاده قرار گرفته است چند نمودار جالب را ارسال کرده است. بعد از بررسی دادهای درون شبکه های 10000 سایت، چیتیکا نتیجه گرفته است که تاحدی بازدیدهای انجام شده توسط کاربران ویندوز98 از تعداد بازدیدهای بعمل آمده کاربران ویندوز7 موبایل با نسبت دو به یک بیشتر است.

البته در حال حاضر ویندوز7 موبایل کاملا جدید میباشد و چیتیکا اعلام کرد که جدیدترین سیستم اجرایی مایکروسافت موبایل تقریبا در راه سبقت از میزان سایرمرورگرهای سیستم‌های اجرایی مایکروسافت ویژه موبایل میباشد. چیتیکا رشد ده درصدی در استفاده از ویندوز7 موبایل را ماه به ماه مشاهده نموده است، بنابراین میزان این استفاده از 40 درصد به 44 درصد افزایش می‌یابد.

بنابراین،  آیا این کار چیتیکا امری قابل توجه نمیباشد؟ بدون شک. اما حالا، چطور ویندوز98 تا این حد در عرصه حاضر است؟ شاید دلیل این امر این است که برخی از افراد تمایل زیادی برای کاربا سیستم‌های اجرایی که برپایه  داس کار میکنند دارند.

منبع: downloadsquad

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. با سلام به آقاي ميري
    خواست نكته اي رو بگم در مورد عنوان مطلبتون،‌ كل اين مطلب در مورد مقايسه ي ميزان استفاده از شبكه(اينترنت) توسط ويندوز7 موبايل و ويندوز 98 هست كه با توجه به عنوان مطلبتون ابتدا فكر كردم مقايسه بين ويندوزهاي 98 و 7 هست(البته بدون ذكر مستقيم كلمه ي اينترنت).
    موفق باشين

    1. ؟
      مرسي
      ما اين روزا درصد سوتيامون رفته بالا
      نميدونم چرا
      يا شلوغيه كاره يام عاشقيه
      D:
      ممنون بابت تذكر

    2. اختيار دارين. تا باشه از اين عاشقيا
      در هر حال از تاپيك هاي باحالتون نمي شه گذشت
      ممنونم D:

  2. بابا کلاً خبر رو 180 درجه چرخوندین. تیتر یه جوریه که مثلاً wp7 خیلی پیشرفت کرده. ولی در واقعا اگه به نمودار نگاه کنین عدد قشنگ 0.008% رو میبینین! این کجاش خوبه؟

    1. قربونت برم به تيتر خوب دقت كن
      بعد از ويندوز 98
      خب
      وبندوز 7 موبايل محبوبترين
      D:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *