مشاركت LG Optimus 3D با يوتيوب براي به اشتراك گذاري فايل هاي سه بعدي

  • 1389/11/26
  • عباس كريمي
  • 0

LG Optimus 3D گل سرسبد محصولات جديد ال جي مي باشد كه مي تواند هم ويدئوهاي سه بعدي بگيرد و هم آن ويدئوها را در نمايشگرش بدون نياز به عينك هاي مخصوص به نمايش بگذارد. محتواي سه بعدي در حال حاضر بسيار اندك است و ال جي نيز قراردادي را با يوتيوب منعقد كرده است كه به كاربران اجازه خواهد داد ويدئوهاي سه بعدي يوتيوب را بر روي موبايل مشاهده كنند. هم چنين مي توانند ويدئوهايي را كه با دوربين هاي برجسته Optimus 3D گرفته اند بر روي يوتيوب آپلود كرده و به اشتراك بگذارند. LG Optimus 3D مي تواند عكس هاي سه بعدي برجسته (S3D) و هم چنين ويدئوهاي S3D    FullHDاي را تهيه كند كه مي توانيد بر روي نمايشگر سه بعدي 4.3 اينچي موبايل و بدون نياز به عينك مخصوص مشاهده كنيد. اين موبايل امروز در جريان نمايشگاه جهاني موبايل معرفي شد و اولين موبايلي است كه از ويدئوهاي سه بعدي يوتيوب پشتيباني مي كند.

شما مي تواند ويدئوهاي سه بعدي يوتيوب را از سايت آن ها مشاهده كنيد اما در حال حاضر تنها ويدئوهاي سه بعدي anaglyph پشتيباني مي شوند كه براي مشاهده به عينك مخصوص نياز دارند و نمي توانند يك تجربه تمام رنگي (full-color) را برايتان فراهم آورند.

در هر حال با Optimus 3D ال جي، استفاده كنندگان قادر خواهند بود ويدئوهاي سه بعديِ يوتيوب را بدون عينك و با رنگهاي دست نخورده مشاهده كنند.

به اشتراك گذاري ويدئوها از Optimus 3D بر روي يوتيوب، بخش مهم ديگري از قرارد منعقد شده با يوتيوب مي باشد كه محتواي سه بعدي بسياري را براي مشاهده استفاده كنندگان فراهم مي آورد.

از سه ماهه دوم سال جاري ميلادي LG Optimus 3D ابتدا از اروپا و سپس براي سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

منبع: gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *