نوار كاست‌هاي قديمي خود را بازيابي كنيد + عكس

  • 1390/1/18
  • سيدآرمان حسيني
  • 3

قبل از ابداع لوح فشرده و انواع مختلف آن يا دستگاه هاي پخش كننده مربوط به آن؛ اين كاست ها بودند كه با ترانه ها و صوت هاي گوناگون درونش به عنوان يك سرگرم كننده مفيد  در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گرفت، كه پخش كننده آن همان ضبط صوت هاي كاست خور بوده كه ممكن است با چند وجب خاك در انبار برخي از خانه ها موجود باشد!. هم اكنون  خودروهايي هستند كه سرنشينان آن براي گوش دادن به صوت و ترانه بايد از همين نوار كاست ها استفاده كنند. اگر شخصي داراي چند عدد كاست قديمي باشد، ممكن است تعداي از كاست ها براي وي خاطره انگيز باشد و بخواهد به نوعي آنها را بازيابي كند و در قالب نوين فرمت ها همانند MP3 تبديلي را انجام بدهد. اگر شما چنين فكري را در سر كنيد به راحتي مي توانيد اين كار را انجام دهيد زيرا شركت دانكوز (Thanko’s) گجتي را ابداع كرده است كه بوسيله آن مي توانيد نوار كاست خود را وارد كنيد و فايل MP3 تحويل بگيريد! اما اگر فكر مي كنيد اين گجت قيمت بالايي دارد سخت در اشتباه ايد چون تنها 30 دلار قيمت دارد و از اينجا (سايت به زبان چيني مي باشد) مي توانيد آن را تهيه كنيد.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. اگر آنطور که میگید دارای کیفیت باشد بنده شدیدا به یک عد نیاز مبرم دارم ولی نمیدونم چطوری میشه خرید راهنمایی بیشتر جهت خرید بکنید لطفا

    1. ما کیفیت آن را نمی توانیم تنظیم کنیم چون با آن کار نکرده ایم‌! و آنچه که در بالا خوانده اید، جزو خبر خبرگزاری هایی در زمینه گجت ها بوده است. به نظر می رسد این گجت فعلا در کشور چین عرضه شده باشد که از آنجا به دیگر کشورها صادر می شود و باید منتظر باشید تا وارد بازار داخلی شود و یا بر روی فروشگاه های اینترنتی داخلی و خارجی برای فروش قرار بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *