پرندگان خشمگين را به صورت آنلاین و رايگان بازی کنید

  • 1390/2/13
  • ITTeach
  • 81

اخیرا نسخه‌ای از بازی انگری بردز (Angry Birds) را برای کامپیوتر منتشر کردیم که در زمان بسیار کوتاهی هزاران بار دانلود شد و به یک موفقیت بزرگ بدل گشت

اما هنوز بسیاری از مردم دوست دارند بدون اینکه بازی را روی سیستم خود نصب کنند٬ آن را اجرا کرده و لذت ببرند. مخصوصاً بچه‌ها٬ به دلیل محدودیت‌هایی که والدینشان برای نصب بازی روی کامپیوترهای خانگی وضع می‌کنند٬ دوست دارند به صورت آنلاین بازی کنند.

نسخه آنلاین بازی محبوب انگری بردز برای این دسته از افراد منتشر شده است.

برای بازی کردن انگری بردز به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید

نیازی به دانلود و نصب هیچ فایلی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید٬ اتصال به اینترنت و یک مرورگر وب است که فلش پلیر (flash player) رویش نصب شده باشد. علاوه بر این٬ می‌توانید این بازی را به صورت تمام صفحه اجرا کنید که درست شبیه نسخه دسکتاپی آن است.

لطفا به یاد داشته باشید که: نسخه فلش آنلاین دارای یک اشکال کوچک است. از آنجایی که ما آن را طراحی نکردیم٬ نمی‌توانیم مشکلش را برطرف کنیم. تنها می‌توانیم نکاتی را بگوییم تا بتوانید بازی را اجرا کنید.

۱. هنگامی که بازی در حال لود شدن است٬ ممکن است به پیام خطای عجیبی در وسط پنجره بارگذاری برخورد کنید. نادیده‌اش بگیرید زیرا بازی در پس‌زمینه در حال لود شدن است. چشمتان به نوار بارگذاری نارنجی رنگ در زیر صفحه باشد.

۲. وقتی روی دکمه شروع کلیک می‌کنید٬ وبسایتی که پر از بازی‌های آنلاین است در یک صفحه دیگر باز می‌شود. آن سایت را ببندید و به صفحه‌ای که بازی در آن حال اجرا است بازگردید. دوباره روی دکمه شروع کلیک کنید تا بازی اجرا شود. اوقات خوبی داشته باشید!

منبع: tipsotricks

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 81 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *