سرگرمی روز جمعه : بازی Infestor

سرگرمی روز جمعه : بازی Infestor
  • 1390/9/18
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 

یک بار دیگر به روز قشنگ هفته یعنی جمعه و تعطیلات آخر هفته رسیدیم. پس بهتره راحت تکیه بدید و از ساعات آخر کاری خود لذت ببرید . در بازی این هفته زندگی و آرامش دو دسته از انسانهای مهاجر به یک اسلحه ی بیولوژیکی به اسم Infestor  وابسته شده است و شما باید با بدست آوردن این اسلحه این آرامش را به آنها باز گردانید . با این توصیف آیا برای این کار آماده هستید ؟

بازی Infestor

 هدف بازی این است که با موفقیت تمامی مراحل را با استفاده از اسلحه ای که به اسم Infestor شناخته می شود طی کرده و تمامی دشمنان را نابود کنید .

 

بازی شامل چهل مرحله است و این برای مشغول کردن شما کافی به نظر می رسد .

 

در ابتدای بازی یک معرفی کوتاه از داستان بازی وجود دارد که می توانید از آن عبور کنید .

 

در اینجا اولین مرحله را مشاهده می کنید . هدف در این مرحله تنها این است که به سمت راست بروید و به جایی بروید که شما را به مرحله بعد انتقال می دهد . با استفاده از کلید های جهتی راست و چپ و بالا و پایین می توانید از این مرحله عبور کنید .همچنین کلید Z   نیز به شما کمک می کند تا پرش داشته باشید .

 

توجه کنید : می توانید مرحله ای را که در آن هستید به کمک نشان دهنده ای که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد مشاهده کنید . در حال حاضر لینک مربوطه کار نمی کند .

 

در هر مرحله نکات بدردبخوری وجود دارد که به کمک آنها می توانید بازی را بهتر بازی کنید

 

مرحله بازی چیزی شبیه اینچنین است . گاهی اوقات آدم را یاد بازی ” ماریو ” که حتما آن را در سنین کودکی بازی کرده اید می اندازد . به محض اینکه به آخر مرحله برسید و هنگامی که در جای مناسب قرار بگیرید به سرعت به مرحله بعد می روید .

 

 

 

با رفتن به مرحله دوم با اولین سری آدمها و گروه های الکترونی مواجه می شوید .آدمها بسیار کمک دهنده هستند و در طول بازی خواهید دید که بسیار به شما کمک خواهند کرد .

 

همانطور که مشاهده خواهید کرد نکته های بازی به شما خواهند گفت که با کنترل کردن آدمها می توانید مرحله را به اتمام برسانید .

 

هنگامی که به اندازه کافی به انسانها نزدیک شدید که کنترل آنها را بدست بگیرید یک مرز درخشان برنگ قرمز به دور آنها روشن می شود . دکمه X را فشار دهید تا به طور کامل کنترل آنها را بدست گیرید .

 

و به این ترتیب انسان را به دست می گیرید …

 

یک نکته جالب کنترل کردن آدم ها را به خوبی بیان می کند .

 

اگر در هر جای مرحله با مشکل مواجه شدید و نتواستید کاری از پیش ببرید می توانید با فشردن کلید R آن مرحله را از نو شروع کنید .

 

تا زمانی که کنترل یک فرد را در اختیار دارید نمی توانید به قسمت انتقال مراجعه کنید . با فشردن دکمه C انسان را از کنترل خود خارج می کنید و هنگامی که آماده بودید وارد پورتال می شوید .

 

در مرحله سوم کمی بازی سخت تر می شود و شما را به چالش می کشد !

 

امیدوارم از بازی لذت کافی ببرید و آخر هفته خوبی داشته باشید !

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *