با افزونه‌ی “پیش بینی وضع هوا” (Weather Forcast) اپرا (Opera)، از وضعیت آب و هوا مطلع شوید

  • 1390/2/25
  • حدیث دلبرد
  • 0

آیا به دنبال راهی‌ برای مطلع شدن وضعیت آب و هوای منطقهٔ خود با استفاده از مرورگر اپرا هستید؟ افزونهٔ پیش بینی‌ وضع هوا ( Weather Forecast ) این کار را در هنگامی که از محل خود دور هستید،برای شما سریع و ساده می‌ نماید.

توجه : می‌ توانید برای مشاهدهٔ مکان مورد نظر خود، بر فهرست مناسب قرار گرفته در انتهای پنجرهٔ کشویی، کلیک کنید.

می‌ توانید مکانهای متعدد را اضافه کرده، فرمتهای اندازه گیری و زمان را انتخاب کرده ، دکمهٔ “نمایش اطلاعات یک گزینه با قرارگیری نشانگر بر روی آن” ( mouse-over ) را در نوار ابزار فعال نموده ، و تناوب بروزرسانی را در تنظیمات انتخاب نمائید.

اگر گزینهٔ ” قرار گیری نشانگر بر روی گزینهٔ مورد نظر” را فعال کنید ، می‌ توانید تنها با بردن نشانگر بر روی دکمهٔ نوار ابزار ، اطلاعت آب و هوا را مشاهده نمایید.

توجه : با بردن نشانگر بر روی دکمهٔ نوار ابزار ، اطلاعات آب و هوا در نوار وضعیت نیز نمایش داده می‌ شود (  خواه گزینهٔ ” قرار گیری نشانگر بر روی گزینهٔ مورد نظر” فعال باشد و یا خیر).

 

افزونه های اپرا: پیش بینی وضع هوا

اطلاعات آب و هوای ( پیش بینی‌ و وضعیت فعلی) مکانهای مورد نظر شما را در سر تاسر دنیا نشان می‌ دهد. این اطلاعات شامل دما، باد، فشار هوا، رطوبت و زمان روشن شدن هوا، غروب و طلوع خورشید می‌ شود.

برای حذف و اضافه نمودن مکانها ، بر روی تصویر موجود در نوار ابزار و سپس بر روی تنظیمات کلیک کنید یا در انتهای سمت راست پنجره ی آب و هوا، برتصویر کلیک نمایید. اطلاعت آب و هوا توسط واسط برنامهٔ آب و هوای یاهو ( Yahoo! Weather ) تهیه می‌ گردد، که در حال حاضر فقط اجازه پیش بینی 2 روز آینده را می‌ دهد.

تغییرات ایجاد شده

تغییرات عمده ای در کد برنامه ایجاد شده است – بنابراین هرگونه خطایی که با آن برخورد می کنید را به راحتی گزارش دهید. بهینه سازی شده برای اپرا 11.10+

v     تثبيت :  مکانها را با وارد نمودن زيپ كد اضافه نمائید

v     ویژگی : وقتی جستجو نتایج متعددی را بر می گرداند، اکنون می توانید مکان صحیح را از فهرست انتخاب کنید

v     ویژگی : محلی سازی اضافه شده برای نروژی های و آلمانی ها

صفحه ی پشتیبانی http://www.uecmoedling.at/weather-forecast

صفحه افزونه  پیش بینی وضع هوا در اپرا

لينك دانلود افزونه  پیش بینی وضع هوا

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *