روش ايجاد والپيپر آيفون 4 در فتوشاپ

  • 1390/3/23
  • عباس كريمي
  • 0

آيا تاكنون برايتان پيش آمده است كه تصويري را ديده و خواسته باشيد كه به عنوان والپيپر در آيفون چهارتان استفاده كنيد؟ در مورد من اين اتفاق هميشه رخ مي دهد اما هيچ وقت مطمئن نيستم كه آيا آن تصوير با صفحه نمايش، ساعت، نوار unlock  و ديگر آيتم هاي موجود، مطابق هست يا نه! خوشبختانه من ترفند ساده اي را براي تبديل تصاوير مورد علاقه­تان به والپيپرهاي زيباي آيفون 4، يافته ام. تمام آن چه را كه نياز داريد دريافت اين قالب از DeviantArt و پيروي از گام هاي بعد مي باشد:

 

گام 01:

قالب والپيپر آيفون را در فتوشاپ باز نموده و با دابل كليك بر روي لايه­ي پس زمينه، آن را از حالت قفل بيرون بياوريد.

گام 02:

اكنون تصويري كه مي خواهيد به عنوان والپيپر آيفون مورد استفاده قرار دهيد را باز كنيد (در اين مثال من از تصويري با استايل نقاشي ژاپني استفاده كرده ام)، حال تمام تصوير را با Ctrl+A انتخاب نموده و در ادامه با Ctrl+C در كليپ بورد كپي نماييد.

گام 03:

به قالب بازگرديد و محتواي كليپ بورد را با كليدهاي Ctrl+V در آن جا بچسبانيد. مطمئن شويد لايه­ي جديدي كه والپيپرتان در آن قرار گرفته در زير لايه­ي قالب قرارگرفته باشد (در نتيجه نمي توانيد آن تصوير را مشاهده كنيد).

گام 04:

با لايه­ي قالبي كه در حالت انتخاب قرار دارد، ميزانopacity  را كاهش داده و بر روي %50 قرار دهيد. اكنون مي بايست قادر باشيد كه از درون لايه­ي قالب، والپيپر را مشاهده كنيد.

گام 05:

براي فعال نمودنِ مجددِ لايه­ي والپيپر بر روي آن كليك كرده و با استفاده از ابزار Move (V)، تصوير را درون قالب تنظيم كنيد. مطمئن شويد كه ساعت و نوار unlock قسمت هاي جذابِ تصويرتان را نپوشانده باشند.

گام 06:

هم چنين ممكن است بخواهيد كه براي دست يابي به نمايي بهتر از والپيپر آيفون­تان، قسمتِ مركزي قالب را دوره بري (‍crop) كنيد. تنها كافي است لايه­ي قالب را انتخاب كرده و با استفاده از ابزار ماركي (Marquee tool (M)) مربعي را ميان ساعت و نوار Unlock انتخاب نماييد، در ادامه دكمهDelete  كيبورد را بفشاريد.

گام 07:

هنگامي كه گام هاي قبل را به انجام رسانديد، لايه­ي قالب را از تصويرتان حذف كرده و والپيپر آيفون­تان را تحت فرمت JPG ذخيره نماييد. از طريق iTunes تصوير را با گوشي موبايل­تان “سينك” (sync) نموده و با استفاده از اپليكيشن Photos آن را به عنوان والپيپر قرار دهيد. تصوير زير، تصويري است از آن چه كه بر روي گوشي آيفونم به نظر مي رسد.

جهت سهولت دسترسي خوانندگان گويا آي تي به فايل PSD قالب آيفون 4، مي توانيد علاوه بر لينك ذكر شده در متن، آن را با حجم 925 كيلوبايت (زيپ) از سرور سايت دانلود نماييد.

لينك دانلود قالب آيفون 4

منبع: softonic

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *