Facebook Notifications ، افزونه ای دیگر برای فیسبوک ( کروم )

  • 1390/5/23
  • علیرضا
  • 8

<< فیسبوک بازها >> همیشه به دنبال راهی هستند تا کار خود در این شبکه اجتماعی راحت کنند . بعضی از آنها از مرورگرهای مخصوص شبکه های اجتماعی استفاده میکنند و بعضی دیگر هم برنامه های تحت سیستم عامل را برای انجام این قبیل کارها انتخاب میکنند . اما اگر شما جزو هیچکدام از این دو دسته نیستید و اصرار بر استفاده از مرورگر محبوب خودتان دارید و حتی نمیخواهید هیچ برنامه ی جانبی نصب کنید ، فقط یک انتخاب برای شما میماند . استفاده از افزونه هایی که برای این کار و مخصوص مروگر شما ساخته شده اند . با این کار هم از مرورگر محبوبتان استفاده میکنید و هم کار میکنید که بدون ورود به شبکه اجتماعی مورد نظرتان ، از واقع رخ داده در آن ، آگاه شوید .

افزونه که میخواهیم به شما معرفی کنیم ، Facebook Notifications نام دارد . Notifications یا همان اطلاعیه ها این قابلیت را به شما میدهند که فعالیت دیگر دوستانتان را زیر نظر داشته باشید . مثلا کدام دوستتان در مورد عکس شما نظر داده یا لایک کرده است . و یا کدام دوستتان روی دیوار شما مطلبی را پست کرده .

حالا اگر میخواهید بدون باز کردن فیسبوک به تمامی این اطلاعیه ها دسترسی داشته باشید ، کافیست این افزونه را از گویا آی تی و بدون هیچ تحریمی دریافت کنید ( پسورد : www.gooyait.com ) .

پس از نصب افزونه و لاگین کردن به فیسبوک ، دیگر هیچ کار و یا تنظیمات اضافه ای باقی نخواهد ماند . به محض اینکه Notification شما مورد جدیدی را نمایش دهد ، این افزونه آن را در قالب یک پنجره کوچک در قسمت پایین و سمت راست مرورگرتان به شما نشان خواهد داد .

البته آیکون این افزونه ( که به شکل f میباشد ) هم تعداد اطلاعیه هایی که هنوز آن ها را نخوانده اید به شما نشان میدهد و با کلیک کردن روی آن ، تعدادی از آخرین اطلاعیه ها نمایش داده خواهد شد .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. با سلام
    ممنون از مطلب خوبتون
    ایکون قرمز رنگی که در عکس دوم و مربوط به یک افزونه هست رو منم نصب کردم اما نمیدونم چیه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    با تشکر

    1. سلام .
      فکر کتم منظورتون افزونه bitdefender quick scan باشه . توی این مطلب به صورت کامل در موردش توضیح دادیم .

      موفق باشی ……..

  2. منظورم افزونه adblock هست همون آیکونی که عکس دست روشه ممنون میشم اگه توضیح بدین

    1. سلام .
      این افزونه کارش اینه که تبلیغات رو از توی صفحات وب حذف میکنه و باعث سبک تر شدن صفحه میشه . این مطلب رو هم مطالعه کنید ، بد نیست .

      موفق باشی ……

    2. خواهش میکنم دوست عزیز .

      موفق و سربلند باشید ………

  3. سلام . من این افزونه را دانلود کردم اما نمیدونم چه جوری نصبش کنم ؟! زیاد به کروم واردم نیستم
    میشه لطفا راهنمایی کنید ؟

    1. سلام .
      کافیه فایل رو از حالت فشرده خارج کنید . فایلی افزونه رو روی پنجره کروم بکشید و رها کنید . یه پیغام پایین پنجره کروم ظاهر میشه که باید Continue رو بزنید . حالا یک پیغام دیگه ظاهر میشه و باید install رو بزنید .
      اگه جایی به مشکل خوردید بنده در خدمتم ……..

      موفق باشید …….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *