عرضه نیم بهای مودم‌ وایمکس به مناسبت پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل

عرضه نیم بهای مودم‌ وایمکس به مناسبت پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل
  • 1390/7/30
  • ITTeach
  • 0

ايرانسل از عرضه نيم بهاي مودم‌هاي USB و Wi-Fi وايمکس به مناسبت فرارسیدن پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل خبر داد.

 

روابط عمومي ايرانسل اعلام كرد: تخفيف 50 درصدي مودم‌هاي وايمکس ايرانسل مشمول آن دسته از مشتركيني مي‌شود كه در تاريخ‌هاي 29 و 30 مهر 90 نسبت به ثبت نام سرويس وايمكس با مودم Wi-Fi يا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عمليات پرداخت خود را حداكثر ظرف مدت 3 روز انجام دهند.

در اين بازه زماني، مودم‌هاي داخلي با امكانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقويت كننده وايمكس ايرانسل با 50 درصد تخفيف به قيمت 403 هزار و 400 ريال عرضه خواهند شد.

براساس این گزارش در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی به طور خودکار ملغی می‌گردند.

از سوي ديگر طرح تعرفه جديد وايمکس ايرانسل با سرعت 128کيلوبيت بر ثانيه به همراه يک گيگابايت ترافيک رايگان با هزينه اشتراک ماهيانه 50هزار و 500 ريال و انتخاب مودم دلخواه به متقاضيان ارائه شده است.

ثبت نام وايمكس ايرانسل از طريق وب‌سايت رسمي اين شركت به نشاني www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ايرانسل كه اسامي آن‌ها در وب‌سايت ايرانسل آمده، مراكز خدمات ايرانسل و يا تماس با مركز تماس شبانه روزي وايمكس ايرانسل به شماره 707 براي تماس از خطوط ايرانسل و 09377070000 براي تماس از ساير خطوط ممكن است.

بنا بر اعلام، در حال حاضر خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم از طريق وايمكس ايرانسل، با پهناي باند بين 128 کيلوبيت تا دو مگابيت بر ثانيه و براساس تقاضا، در 26 شهر اصفهان، انديشه، اهواز، تبريز، تهران، خميني شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهين شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک‌ صنعتي اطلس، شهرک صنعتي چرمشهر، شهرک صنعتي طوس، ری، شهريار، شيراز، فرديس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامين، دزفول، گلستان و مشهد مقدس ارائه مي‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *