با Echofon آپدیت های توییتر را روی دسکتاپ و موبایلتان دیده و Sync کنید!

با Echofon آپدیت های توییتر را روی دسکتاپ و موبایلتان دیده و Sync کنید!
  • 1390/9/3
  • مهران
  • 0

نرم افزار های کلاینت زیادی برای توییتر با ویژگی های فراوان برای سیستم عامل های مختلف از جمله دستگاه های رومیزی و تلفن همراه، مانند TweetDeck، Seesmic، Sobees  و Pidgin وجود دارد. به تازگی، کلاینت توییتر جدیدی با نام Echofon  ارایه شده است. این کلاینت cross-platform توییتر برای دستگاه های رومیزی و تلفن همراه تهیه شده است. این نرم افزار امکان استفاده همزمان از چند حساب کاربری توییتر را پشتیبانی کرده و امکان سویچ کردن بین حساب های متعدد توییتر برای مشاهده به روز رسانی های حساب های کاربری را مهیا می کند. همه تویت های خوانده نشده روی دسکتاپ کامپیوترتان در ویندوز یا مک و یا تلفن همراه (iOS)  Sync می شود. به عنوان مثال، اگر تعدادی از tweet ها را روی کامپیوتر خود چک کنید و بعد از آن از طریق Echofon  از یک دستگاه آی فون به توییتر دسترسی یابید، با توییت هایی که از نرم افزار کلاینت دسکتاپ خوانده نشده اند مواجه خواهید شد.

نخستین باری که شما از یک دستگاه تلفن همراه یا یک کامپیوتر ویندوز یا مک بهEchofon  متصل شوید، از شما خواسته می شود که به نرم افزار Echofon اجازه اجرا داده وID  تایید را وارد کنید. (که توسط Echofon ارائه شده است).

 

 

پس از انجام این مرحله، قادر خواهید بود از روی دسکتاپ و یا دستگاه تلفن همراه Echofon دسترسی داشته باشید. رابط اصلی تمام گزینه های پایه ای را برای مشاهده جدول زمانی توییتر خود، تذکرات، پیام ها و جستجو در توییتر را برایتان مهیا کرده است.

 

 

برای ارسال، پاسخگویی، توییت دوباره، بلوکه کردن، گزارش یک کاربر یا توییت روی پروفایلتان کلیک کرده و آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید.

 

 

ویژگی های دیگری از قبیل افزودن چند حساب کاربری، آپلود عکس ها، انتخاب مکان جغرافیایی، پرش به پیام های خوانده نشده یا علامت دار، انتخاب اندازه ی فونت، فعال یا غیرفعال سازی Notification های آیفون و انتخاب یک وقفه ی زمانی برای بررسی توییت های جدید، را می توان از منوی پایین افتادنی Echofon انتخاب کرد.

 

 

اگر از آیپد یا آیفون استفاده می کنید، پس نیاز به فعالسازی دستی چند گزینه، همچون همگام سازی دسکتاپ یا آپدیت های توییتر، Push notification ها و غیره خواهید داشت.

 

 

ویژگی های دیگر نسخه ی دستگاههای iOS تقریبا مشابه همان نسخه ی دسکتاپ این نرم افزار می باشد.

 

Echofon روی ویندوز اکس پی، ویستا، سون، مکینتاش، آیفون و آیپد کار می کند.

دانلود Echofon

 

منبع: addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *