معرفی دوربین جدید نیکون مدل S6300

معرفی دوربین جدید نیکون مدل S6300
  • 1390/11/20
  • بابک
  • 0

به غیر از مدل‌های S9300 و S9200، نیکون مدل CoolPix S6300 را نیز به سری S خود اضافه کرده است. مدل S6300 هم یک دوربین دیجیتال با محدوده زوم بالا است به طوری که دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابر لنز NIKKOR است که از این نظر شبیه مدل قبلی‌اش یعنی S6200 به نظر می‌رسد. این دوربین با گوشه‌های گردش طراحی شیک و زیبایی دارد. این دوربین پردازنده تصویری EXPEED C2، سنسور تصویری ۱۶ مگاپیکسلی CMOS و یک نمایشگر LCD با اندازه ۲.۷ اینچ دارد.


این مدل جدید از ضبط ویدیو با کیفیت Full HD 1080p پشتیبانی می‌کند و یک دکمه اختصاصی برای ضبط ویدیو هم دارد. کاربران می‌توانند در هنگام ضبط ویدیو از قابلیت زوم هم استفاده کنند. این دوربین ۱۹ حالت تصویری مختلف با قابلیت انتخاب حالت خودکار دارد. جلوه‌های ویژه آن شامل سافت، High Key، Low Key، نوستالژیک، رنگ انتخابی و کنتراست بالا در هنگام عکاسی یا فیلمبردای می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین فیلترهای مختلفی نیز در تنظیمات دوربین وجود دارد. به غیر از این‌ها شما می‌توانید از قابلیت عکاسی سه بعدی نیز با انتخاب گزینه آن و زدن دکمه عکاسی و حرکت افقی دوربین استفاده کنید. همچنین امکان پانورامای آسان نیز برای گرفتن تصاویر پانورامای افقی و عمودی وجود دارد.


این محصول که در ماه فوریه عرضه خواهد شد ۱۹۹.۹۵ دلار قیمت‌گذاری شده است. رنگ‌های آن شامل قرمز، مشکی، نقره‌ای و آبی است. دو رنگ دیگر از آن هم در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد.

منبع: [Nikon 1|2]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *