راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو در آیفون شما!

راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو در آیفون شما!
  • 1390/12/3
  • بابک
  • 0

داشتن اطلاعات درباره نحوه کار و سیستم‌های داخلی ماشین برای هر کسی که خودرو دارد ضروری است. قسمت قابل توجهی از وقت و پول شما هر ماه صرف مشکلات خودرو و تعمیر آن می‌شود. آیا این که یک تعمیرکار همیشه همراهتان باشد خوب نیست؟ RepairPal چنین کاری را انجام می‌دهد. این اپلیکیشن iOS کوچک و جمع‌وجور به کاربرانش در تعمیر و نگهداری ماشین کمک می‌کند و این یعنی شما دیگر نگران خودرویتان نخواهید بود. اگر هم وسط بزرگراه ماشینتان خراب شود و گیر کنید، اپلیکیشن برای شما گروهی از متخصصان را می‌فرستد تا خودروی شما را تعمیر کنند.

بهتر است که یک حساب کاربری RepairPal قبل از آن که استفاده از اپلیکیشن را شروع کنید، ایجاد نمایید. این اپلیکیشن برای آیفون، آی پد و آی پاد تاچ قابل استفاده است. ثبت حساب کاربری آسان است و اطلاعاتی جز آدرس پست الکترونیک، رمز عبور و یک نام کاربری از شما نمی‌خواهد. پس از این کار، شما می‌توانید اپلیکیشن را مطابق میلتان شخصی‌سازی کنید. اول از همه، در صفحه اصلی خودرویتان را با مشخص‌کردن کمپانی، سال تولید و مدل آن مشخص کنید. شما همچنین می‌توانید نام موردعلاقه خودتان را برای ماشینتان برگزینید. اگر شما بیش از یک ماشین دارید در این اپلیکیشن این امکان وجود دارد که چندین ماشین ثبت کنید. کاربران همچنین میزان مسافتی که خودرو را رانده‌اند را هم باید در اپلیکیشن ثبت کنند.
هر زمانی که خودرویتان مشکلی پیدا کرد و نیاز به تعمیرش دارید می‌توانید هزینه احتمالی تعمیر آن را در اپلیکیشن با رفتن به بخش Get Estimate ببینید. در این‌جا شما همه راه‌های ممکن برای تعمیر خودرو و دسته‌بندی‌های مربوط به آن را می‌بینید. اگر نمی‌توانید تعیین کنید که مشکل اصلی خودرو از کجاست، با استفاده از همین اپلیکیشن می‌توانید درخواست کنید که یک تیم تعمیر خودرو برای شما فرستاده شود.
این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که تمامی تعمیرات ماشین را زیرنظر داشته باشید و حتی تاریخچه‌ای تعمیرات خودرویتان برای شما درست می‌کند. RepairPal همچنین ایستگاه‌های ارایه‌دهنده خدمات تعمیر و سرویس خودرو را هم برای شما به نمایش درمی‌آورد و در انتخاب ایستگاه مناسب شما را راهنمایی می‌کند. برای دریافت این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید.
دریافت

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *