گسترش همکاری نوکیا و کارل‌زایس

گسترش همکاری نوکیا و کارل‌زایس
  • 1391/2/14
  • ITTeach
  • 0


نوکیا و کارل‌زایسبرای تدوام در ایجاد استانداردها در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند همکاری خود را گسترش می‌دهند

اسپو، فنلاند- نوکیا و کارل‌زایس گسترش همکاری انحصاری خود بین دو شرکت را اعلام کردند که نتیجه آن تاکنون تولید تعدادی از  بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌دار مانند Nokia N8 و Nokia 808 PureView بوده است.

Nokia 808 PureView که عرضه آن در ماه مه آغاز می‌شود، عملکرد عالی اپتیک کارل‌زایس را با الگوریتم‌های اختصاصی نوکیا و حسگر فوق‌العاده باکیفیت ترکیب می‌کند تا استاندارد جدیدی در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند پیشرفته ایجاد کند.

یو هارلو، نایب رییس اجرایی گوشی‌های هوشمند نوکیا می‌گوید: «کارل‌زایس در تولید اولین تجربه PureView یک شریک تعیین‌کننده و بسیار مهم بود. مزایای همکاری مداوم ما، ابتکار بیشتر در PureView و پیشرفت بسیار در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند در ماه‌ها و سال‌های آتی خواهد بود.»

مایکل کاشکه، مدیر ارشد اجرایی کارل‌زایس می‌گوید:« سال 2005 وقتی به نوکیا پیوستیم، می‌‎خواستیم مرزهای عکاسی با موبایل را به جلو برانیم. با نگاهی به هفت سال همکاری موفقیت‌آمیز گذشته خود، ما بسیار مفتخریم که در این سفر مشترک چنین ابتکارات ومحصولات برجسته‌ای تولید کرده‌ایم. امروز ما گسترش همکاریمان را با فناوری جدیدیجشن می‌گیریم که معیار اصلی دیگری در این حوزه ایجاد می‌کند.»

ارسال شده توسط: 

حمیدرضا نیکدل (مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران)

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *