Hitman Absolution و خبرهاي تازه

Hitman Absolution و خبرهاي تازه
  • 1391/4/10
  • ميثاق جراحي
  • 0

با توجه به حواشي و اخبار هاي منتشر شده از بازي Hitman Absolution، مدير عامل اين بازي اين چنين گفته است كه بازي Hitman Absolution، به راحتي به پايان نمي رسد و بازيكنان بايد با تلاش بسياري اين بازي را در صورت امكان تمام كنند !

با توجه به آخرين مصاحبه ي مجله ي پلي استيشن با مدير عامل بازي آقاي Tore Blystad اينگونه بيان شد كه :

بازي هيتمن ممكن است به دليل اينكه بازيكن را به چالش مي كشد و بسيار سخت است، به فروش كمي دست يابد و آقاي Tore Blystad از اين بابت غمگين است.

در واقع علت اينكه اين بازي به پايان نمي رسد يا به سختي تمام مي شود با توجه به گفته هاي آقاي Tore Blystad، پيچيدگي است كه اين بازي دارد و بازيكن مجبور است كه مراحل را 2 الي 3 باري بازي كند تا بتواند از اين بازي لذت ببرد و اينكه ساعت ها درگيري و به چالش كشيدن بازيكنان در اين بازي به وضوح ديده مي شود.

بازي هيتمن هميشه چالش بر انگير بوده و طبق نسخه هاي قبلي اين اثر،‌ بازيكنان همواه از راه آسان تر بازي و مراحل را به اتمام مي رساندند، يعني اينكه همه  ي دشمنان را به گلوله مي بستند و مخفي كاري هيچ معنايي نداشت.

اما در Hitman Absolution قضيه به كلي فرق دارد و به همين دليل است كه آقاي Tore Blystad نگران فروش بازي Hitman Absolution است. بسيار هم عالي است كه فقط بازيكنان حرفه اي و كاركشته اين بازي را تمام كنند و بقيه كه هيچ تجربه يا حرفه اي در بازي هاي مخفي كاري ندارند، به دنياي هيتمن راه پيدا نخواهند كرد. بازي هيتمن همان دلچسبي قبل را دارد اما انتقادها روي اين بازي و انتظارها بسيار بالاست.

بازي Hitman Absolution در آمريكا اتفاق مي افتد و اينگونه كه گفته شده است، تمام دشمنان و  افراد عادي و هر شخصيتي به جز خود مامور 47 هر كدام عكس العملي مختلف از خود نشان مي دهند در مواقعي كه احساس خطر كنند و در حالت هاي متفاوت، پس بايد مطمئن شد كه هيتمن 5 يك اثر فر اطبيعي در  دنياي بازي هاي رايانه اي است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *